ناگفته های خادم حرم مطهر حضرت معصومه (س) از معجزه های اهل ببت (ع)

12:25 - 21 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۱۵۳۹
یکی از خادمان حرم حضرت معصومه (س)، با اشاره به شور عزاداری سید و سالار شهیدان در حرم حضرت معصومه (س)، از معجزه های اهل بیت که در این مکان مقدس رخ داده، سخن گفت.
یکی از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) که به دلیل ارادت قلبی به خاندان اهل بیت (ع) تمایلی به درج نام خود نداشت، در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی با اشاره به معجزه هایی که در حرم حضرت معصومه (س) به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی رخ می دهد، اظهار کرد: چندی پیش بود که شنیدم فردی از یکی از روستاهای شهر مشهد به حرم حضرت معصومه (س) آمده که به طور مادرزادی دچار مشکل حرکتی بوده است.

وی ادامه داد: زمانی که این فرد وارد حرم حضرت معصومه (س) می شود با یاری دوستان همراهش در آنجا گام برمی دارد.

این خادم حرم حضرت معصومه (س) توضیح داد: خانمی که به زیارت حضرت معصومه (س) آمده بود در حالی به این مکان مقدس قدم گذاشته بود که پیش از این، چندین بار مورد عمل جراحی قرار گرفته بود و بهبودی در وضعیت جسمانی او حاصل نشده بود.

وی تصریح کرد: زمانی که این فرد برای خروج ازحرم  حضرت معصومه (س) تصمیم به پوشیدن کفش خود داشت، متوجه شد که پایش به طورکامل بهبود یافته است اما تا پیش از رفتن به جمکران و اطمینان حاصل کردن از این موضوع، این مسئله را به همراهان خود اعلام نکرد.

این خادم حرم مطهر حضرت معصومه (س) همچنین اظهار کرد: به یاد دارم یک مرتبه نیز خانمی از در بیست و چهارم باب الجواد به همراه دوستداران خود وارد حرم مطهر می شود و با وجود مشکلات جسمانی، زمان خروج از این مکان مقدس شفا می گیرد.

وی در ادامه صحبت های خود توضیح داد: بسیاری از افرادی که به عنوان خادم در حرم حضرت معصومه (س) فعالیت می کنند با دیدن یک خواب و یک نوع الهام درونی به این مکان مقدس قدم می گذارند و همیشه خدمت کردن در حرم مطهر این بانوی اسلام جزوافتخارات همه خادمان محسوب می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به شور عزاداری حسینی در حرم حضرت معصومه (س) گفت: هر سال و درماه محرم دسته های عزاداری با شور و اشتیاقی بیشتر از سال گذشته و برای عرض تسلیت، خدمت حضرت معصومه (س) می رسند.

خادم حرم حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: مردم برای نشان دادن ارادت و باور قلبی خود به خواهر بزرگوار امام رضا (ع) هر یک با یک شیوه خاص عزاداری، سینه زنی و زنجیر زنی به این مکان مقدس قدم می گذارند و با توجه به اعتقادات قلبی شان ، حاجت خود را می گیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *