پیام تسلیت مدیر شبکه قرآن به مناسبت درگذشت استاد مروت

6:20 - 22 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۱۵۶۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
استاد محمدتقی مروت، پیشکسوت قرآنی کشورمان، امروز چهارشنبه، 21 مهرماه، مصادف با عاشورای حسینی (ع) دعوت حق را لبیک گفت و در جوار رحمت الهی آرام گرفت.
به گزارش گروه فرهنگی ، استاد محمدتقی مروت سالیان درازی از عمر خود را به تربیت شاگردانی پرداخت که هر یک هم اکنون از اساتید برجسته قرآنی کشورمان محسوب می شوند و نام و یاد او را در دل علاقه مندان به ساحت قرآن کریم زنده نگه می دارند.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با انتشار پیامی فقدان این استاد و پیشکسوت قرآنی را به خانواده وی و جامعه قرآنی کشور به ویژه شاگردان ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم اجر جمیل از بارگاه امن الهی و همنشینی بر سر سفره ارباب بی کفن امام حسین (ع) را مسالت دارد.

متن پیام بدین شرح است:
 
بسم ‌الله‌ الرحمن ‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون 

درگذشت استاد محمدتقی مروت، پیشکسوت قرآنی، مبتکر و یکی از پایه گذاران سبک نوین آموزش فنون و هنر قرائت قرآن کریم برگرفته از مکتب اصیل تلاوت، كه بدون تردید در باروری نهال نوپای فنون قرائت قرآن كريم و موفقیت‌های حال حاضر این هنر اسلامي در كشور نقش مهمی داشتند، برای جامعه قرآني دردآور بود.

اینجانب به نمایندگی از شبکه قرآن و معارف سیما این مصیبت را به قرآن‏ دوستان و همه اصحاب جامعه قرآني به خصوص خانواده و شاگردان محترم آن مرحوم تسلیت عرض می‌كنم و برای آن استاد بزرگ از درگاه حضرت پروردگار آمرزش و رحمت و برای بازماندگان محترم او شكیبایی و تندرستی و پاداش نیكو مسالت می‌نمايم.

ان شاء الله که این استاد محترم به پاس سالیان دراز مجاهدت در راه نشر آموزه های قرآن کریم در اقصی نقاط گیتی، همزمان با روز عاشورا بر سر سفره عنایت و شفاعت امام حسین (ع) مهمان باشند.

محمدحسین محمدزاده

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *