مدیران جدید العالم و الکوثر منصوب شدند

1:35 - 22 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۱۵۷۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
معاون برون مرزی سازمان صداوسیما در احکامی، مدیران شبکه‌های العالم و الکوثر را منصوب کرد.
به گزارش گروه فرهنگی ، پیمان جبلی در حکمی علی‌محمد صالحی را به سمت «مدیر شبکه العالم» و سیداحمد سادات را به سمت «مدیر شبکه الکوثر» منصوب کرد. 

وی در این احکام بر تلاش مدیران جدید این شبکه‌ها برای بالا بردن ضریب نفوذ شبکه در میان مخاطبان برون مرزی و بهره گیری از خلاقیت‌ها و ظرفیت‌های موجود نیروی انسانی برای ارتقاء جایگاه این شبکه‌ها در میان رسانه‌های رقیب تاکید کرده است. 

متن این احکام ذیلا ارائه می‌شود: 

 «جناب آقای دکتر علی محمد صالحی

نظر به مراتب تعهد، شایستگی، توانمندی و تجارب مفید جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان «مدیر شبکه العالم» منصوب می‌شوید. 

از شما انتظار می‌رود با تکیه بر همه ظرفیت‌های حرفه‌ای، مدیریتی و سازمانی و با استفاده از تجارب ارزشمند شبکه و بهره‌گیری مناسب از استعداد‌ها و عناصر توانمند، مجرب، با انگیزه و انقلابی نسبت به ارتقای جایگاه، وزن و اعتبار و ضریب نفوذ شبکه العالم در عرصه رقابت سنگین رسانه‌ای منطقه‌ای و بین‌المللی همت گمارید. در شرایط سخت و پیچیده منطقه و جهان که جنگ تصویر و بازنمایی، عرصه نبرد واقعی است، بایسته است شبکه العالم با بکارگیری اصول حرفه‌ای تولید و فرآوری پیام و استفاده به روز از همه ظرفیت‌ها، خلاقیت‌ها و بسترهای انتشار آن در فضای حقیقی مجازی، تصویر روشن انقلاب اسلامی و پیام‌های آن، دستاوردهای ارزشمند بیداری اسلامی ملت‌های منطقه و اقتدار گفتمان جبهه مقاومت و کارآمدی آن در مواجهه با تروریسم تکفیری و حامیان و اذناب آن را به‌خوبی منعکس نماید و مرجعیت اطلاع‌رسانی و ارائه اخبار و برنامه‌ها و تحلیل‌های دقیق، جامع، به روز و به‌موقع را نزد گستره مخاطبان عرب‌زبان بدست آورد. 

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات جناب آقای دکتر سید احمد سادات در دوره تصدی مدیریت شبکه العالم برای ایشان آرزوی توفیقات بیشتر دارم. 

 پیمان جبلی/ معاون برون‌مرزی

به گزارش میزان، متن حکم سید احمد سادات به این شرح است:

جناب آقای دکتر سیداحمد سادات

نظر به مراتب تعهد، شایستگی، توانمندی و تجارب مفید جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیر شبکه الکوثر» منصوب می‌شوید. 

مقتضی است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشمند شبکه و استفاده از نیروی انسانی با انگیزه و خلاق و تکیه بر بررسی‌های دقیق مخاطب‌شناسی نسبت به تهیه و تولید محتوای فاخر در راستای ماموریت این شبکه در معرفی مزیت‌های «الگوی نظام اسلامی» مبتنی بر معنویت، عقلانیت و عدالت الهام گرفته از معارف اهل بیت (ع) اقدام نمائید. بدین منظور شایسته است تقویت و ارتقای ضریب نفوذ شبکه و پوشش محتوایی و برنامه‌ای حداکثری برای قشرهای مختلف مخاطبان، حفظ و ارتقای کیفی برنامه‌های پرمخاطب و توجه ویژه و نوآورانه به رسانه‌های مکمل در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان از اولویت‌های مهم ماموریت شما در شبکه الکوثر باشد.
 
ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات جناب آقای سیدعباس انجام، در دوره تصدی مدیریت شبکه الکوثر برای ایشان آرزوی توفیقات بیشتر دارم. 

 پیمان جبلی / معاون برون‌مرزی»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *