شادی شگفت‌انگیز کی‌روش+تصاویر

12:16 - 21 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۱۵۷۹
این تصاویر عجیب و باورنکردنی‌اند اما همراهی سرمربی تیم ملی با شعائر مذهبی و ملی ما را نشان می‌دهند.

به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از ورزش سه، سرمربی تیم ملی ایران در دقیقه 4+90 بازی ایران مقابل کره اینچنین شادى خود را با یکى از برترین و تاریخى ترین پیروزى هاى تیم ملى بروز مى دهد؛ سه امتیازى که مى تواند هر مربى اى را در اوج آسمان قرار دهد و اکنون تیمش بیش از همیشه به صعود نزدیک است.

رسانه ها و البته تیم ملى ایران دو هفته خبرسازى را پشت سر گذاشت. روزهایى که همراه با اعتراضات نسبت به برگزارى این دیدار در شب تاسوعاى حسینى داشت و خیلى ها عنوان کردند که برگزارى این بازى در شب عزادارى جایز نیست و شادى احتمالى طرفداران تیم ملى و بازیکنان را نکوهیدند. اما فوتبال بار دیگر نمایش فوق العاده اى از خود بجا گذاشت و نشان داد بى جهت از آن به عنوان سلاحى براى جلوگیرى از جنگ یاد نمى شود و اینبار هشتاد هزار هوادار و همچنین سرمربى اجنبى تیم ملى با رفتار احترام آمیز خود نشان دادند فوتبال در جهت منافع انسانى پیش مى رود.

با این حال کارلوس کى روش، سرمربى پرتغالى تیم ملى ایران که پنجمین سال حضورش در ایران را پشت سر گذاشته با توجه به شرایط جغرافیایى و زمانى که این پیروزى رشک برانگیز را همراه با ایام سوگوارى سالار شهیدان کرده، اینچنین با احترام به شادى مى پردازد.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *