نقش‌آفرینی رسانه ملی در تحكیم وحدت امت اسلامی

18:40 - 22 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۱۷۵۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
رئیس رسانه ملی در دیدار دبیركل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، با اشاره به نقشه دشمنان برای تضعیف اسلام و قدرت مسلمانان، بر ضرورت برنامه سازی عمیق و هوشمندانه در معرفی اسلام واقعی و تحكیم وحدت بین مسلمانان تاكید كرد.
به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی صداوسیما، دكترعسكری در این دیدار با اشاره به برنامه امریكا برای ایجاد اختلاف و فتنه بین مسلمانان و سپس درگیری‌های خونین برای تضعیف اسلام و قدرت مسلمانان گفت: آمریكا در چارچوب همین سیاست، داعش را ایجاد كرد تا شیعه و سنی را درگیر جنگی تمام عیار كند، اما با ناكامی این گروهك منفور تروریستی، این سیاست شكست خورد.
 
 رئیس رسانه ملی افشاگری اهداف پشت‌پرده شبكه‌های مروج شیعه انگلیسی و اسلام آمریكایی را از برنامه‌های صداوسیما برشمرد و افزود: شبكه‌های ملی، استانی و برون‌مرزی باید با برنامه‌سازی عمیق و هوشمندانه به معرفی اسلام واقعی و تحكیم وحدت بین امت اسلام اهتمام ورزند.
 
 دبیركل مجمع تقریب مذاهب اسلامی هم به هجمه های رسانه ای دشمن اشاره كرد و گفت: استكبار با بسیج تمامی امكانات خود به خصوص در جبهه رسانه‌ای، از هیچ هجمه‌ای علیه اسلام و انقلاب فروگذار نكرده و نوك پیكان این جنگ رسانه‌ای، تفرقه‌افكنی و آتش‌افروزی میان مسلمانان جهان است.

 حجت الاسلام والمسلمین اراكی با اشاره به تأكیدات مكرر مقام معظم رهبری بر اهمیت وحدت امت اسلام و ضرورت مقابله با فتنه و تفرقه‌افكنی دشمن افزود: تقریب هم‌اكنون از حوزه نخبگانی به حوزه قشرهای مختلف مردم وارد شده و با تأسیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت، بانوان مسلمان، احزاب مقاومت و اعزام سفیران تقریب، به دنبال خنثی‌سازی توطئه دشمنان اسلام است.
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *