معاون سپاه: به جهت تعداد بسیار بسیار بالای داوطلبان برای اعزام به سوریه تحت فشار قرار داریم

5:05 - 23 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۱۷۶۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سردار رسول سنایی راد گفت: داوطلبان ما در حدی هستند که ظرفیت مستشاری موجود، پاسخگوی این تعداد داوطلب نیست.
سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه  در حال حاضر سپاه به جهت تعداد بسیار بسیار بالای داوطلبان برای اعزام به سوریه تحت فشار قرار دارد عنوان کرد: داوطلبان ما در حدی هستند که ظرفیت مستشاری موجود، پاسخگوی این تعداد داوطلب نیست.


ظرفیت مستشاری موجود پاسخگوی تعداد بالای داوطلبان اعزام به سوریه نیست/حتی ارباب رجوع ما هم می خواهند به سوریه بروند

وی با بیان اینکه شایعه پراکنی العربیه در خصوص اجبار نیروهای کادری سپاه برای اعزام به سوریه، اقدامی رسانه ای برای سایه انداختن بر روی جنایات کثیف آل سعود در ماجرای اخیر صنعا در یمن تلقی می شود عنوان کرد: اینکه اعضای سپاه برای اعزام به سوریه تحت فشار قرار دارند، شبیه به یک لطیفه است.

سنایی راد با بیان اینکه حنای العربیه برای مردم ایران رنگی ندارد تصریح کرد: آنها به خوبی می دانند که مردم ایران مظلومیت یمنی ها را باور دارند و به آن حساس هستند.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به اینکه دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) امری اعتقادی و مقدس است اظهار کرد:تمامی اعزام ها به سوریه داوطلبانه است و ظرفیت این اعزام های مستشاری هم بسیار محدود است؛ امروز حتی ارتشی ها هم برای اعزام به سوریه و دفاع از حرم اهل بیت (ع) داوطلب هستند و از طرف دیگر بسیجیان هم برای تحقق دفاع از حرم، سر و دست می شکنند.

وی در پایان گفت: حتی ارباب رجوع های معمولی هم به ما اصرار می کنند که به سوریه اعزام شوند و تنها دلیل این امر عشق به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *