ایران با قدرت در کنار محور مقاومت ایستاده و خواهد ایستاد

10:08 - 22 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۱۷۶۹
دسته بندی: سیاست
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با قدرت در کنار محور مقاومت ایستاده و خواهد ایستاد.
ایران با قدرت در کنار محور مقاومت ایستاده و خواهد ایستادبه گزارش گروه سیاسی ،حسین امیرعبداللهیان شب گذشته(چهارشنبه) در آیین شام غریبان هیات انگلیسی زبانان مقیم تهران افزود: امشب توفیق یافتم تا در جمع شما عزیزان حضور یابم و در مراسم شام غریبان و عزاداری امام حسین(ع) شرکت کنم.

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در این سخنرانی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده، ادامه داد: از ظهر امروز رسالت حسین بن علی(ع) در کربلا خاتمه یافت و رسالت سخت خواهرش زینب(س) شروع شد.

وی افزود: تردید نداریم که توجه به حسین(ع)، زینب (س) و ائمه اطهار(ع)، مردم منطقه بویژه برادران و خواهران دینی ما را در سوریه، عراق و یمن در مبارزه با تروریسم و صهیونیسم پیروز می گرداند.

امیرعبداللهیان ادامه داد: تردید نداریم که مردم مظلوم بحرین به حقوق خود دست می یابند.
وی با اشاره به حذف رژیم نامشروع اسراییل از صفحه منطقه اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با قدرت در کنار محور مقاومت ایستاده و خواهد ایستاد.

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت ایران از سوریه و محور مقاومت ادامه داد: تجاوز مشترک آمریکا و سعودی در یمن شکست خورده و برای تامین حداکثری امنیت و ثبات منطقه به تلاش های خود ادامه می دهیم و این پیام و رسالت کربلاییان است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *