دست‌نشان: لیگ بعد از تعطیلات می‌تواند حوادثی داشته باشد/ برای بازی با پیکان آماده هستیم

13:19 - 22 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۱۸۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: همان‌طور که همیشه در بازی‌ها برخی حوادث رقم خورده، این بازی هم بعد از تعطیلات می‌تواند حوادثی داشته باشد.
به گزارش گروه ورزشی ، نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان با تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله حسین (ع) اظهار داشت: بعد از تعطیلاتی که داشتیم، اولین بازی برای ما سخت است. دو تیم پیکان و نفت آبادان، تیم‌هایی هستند که این فصل به لیگ برتر صعود کردند، اما به‌هر حال هر دو تیم سابقه تقابل زیادی را در لیگ برتر و لیگ دسته اول دارند.

وی افزود: همان‌طور که همیشه در بازی‌ها برخی حوادث رقم خورده، این بازی هم بعد از تعطیلات می‌تواند حوادثی داشته باشد که به نفع یک تیم و به ضرر تیم دیگر باشد. ما آماده هستیم تا مقابل تیم پیکان و  مجید جلالی بازی خوبی رقم بزنیم و تعطیلات را جبران کنیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان درباره موفقیت تیم ملی خاطرنشان کرد: موفقیت موقتی یا دائم بودنش مشخص نیست، اما تیم ملی روند رو به رشدی را رقم زده و این اتفاق هم به کمک همه بوده است، کمکی که از سوی همه است و شاخصه آن هم مربی خوبی مثل کی‌روش است که حس برتری‌جویی را در بازیکنان رشد داده و تقویت کرده است. ضمن اینکه ما بیش از هر دوره‌ای لژیونر داریم و این بازیکنان خیلی به تیم ملی کمک می‌کنند.

دست‌نشان ادامه داد: ما با این بازیکنان و در رأس آن کی‌روش می‌توانیم شرایطی را رقم بزنیم که بازیکنان جوان‌مان بازهم به اروپا بروند، چون این شانس را داریم که بازهم بازیکنان زیادی در فوتبال اروپا داشته باشیم. تیم ملی این پتانسیل را دارد که همچنان موفق عمل کند و جا دارد این موفقیت را به تمام خانواده فوتبال تبریک بگویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *