راوانلی: بالوتلی چند سال نوری با توپ طلا فاصله دارد/ ماریو نیاز دارد تا الگو شود

21:00 - 22 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۱۸۹۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا از مهاجم فعلی نیس فرانسه انتقاد کرد.
به گزارش گروه ورزشی ، فابریتزیو راوانلی، مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا و یوونتوس درباره وضعیت و آینده ماریو بالوتلی مهاجم تیم نیس فرانسه اظهار داشت: کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و زلاتان ابراهیموویچ تنها بازیکنانی نیستند که استعداد خدادادی دارند بلکه آنها کنار این استعداد هر روز سخت تلاش می  کنند. برای مثال چند ماه پیش کتاب نواک جوکوویچ را خواندم و شگفت زده شدم. من فهمیدم که چرا او مرد شماره یک تنیس جهان است. او روزی 14 ساعت تمرین می  کند. این چیزی است که ماریو بالوتلی باید آن را درک کند.

وی ادامه داد: بالوتلی هنوز به حدی نرسیده است که توپ طلا را برنده شود. او سال‌های نوری با بردن توپ طلا فاصله دارد. من عاشق بالوتلی هستم، اما بالوتلی‌ای را دوست دارم که زندگی فوتبالی خود را درک می‌کرد و هر روز سخت تمرین می‌کرد. ماریو پسر خیلی خوبی است اما او در جوانی اش مرتکب اشتباهاتی شده است. ماریو نیاز دارد تا تبدیل به یک الگو شود. الگویی برای خودش، خانواده‌اش و برای برادر و دخترش. وقتی شما پیراهن تیم‌های بزرگی چون اینتر، میلان، منچسترسیتی و حتی نیس را می‌پوشید، باید یک الگو باشید. حتی خارج از زمین.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا درباره اینکه آیا بالوتلی می‌تواند دوباره به تیم ملی دعوت شود، خاطرنشان کرد: سه یا چهار بازی خوب برای بازگشت به تیم ملی کافی نیست. این مسئله نه تنها برای بالوتلی بلکه باید برای هر بازیکنی اجرا شود. قبلا گام به گام و با نتایج عالی و سال‌ها تلاش کردن، به سطح بین‌المللی راه می‌یافتند اما امروزه بازیکنان با یک ماه بازی خوب به تیم‌های ملی دعوت می‌شوند. من این مسئله را نمی پذیرم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *