هیچ‌کسی مثل عابدزاده نمی‌شود/ تیم ملی بارسلونای کوچک بود

11:28 - 23 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۰۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بیرانوند دروازه‌بان خوبی است اما هیچ‌کس عابدزاده نمی‌شود.
بهزاد غلامپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط تیم فوتبال نفت پیش از بازی فردا با پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و توانستیم از تعطیلات لیگ کمال استفاده را ببریم، حالا آماده هستیم مقابل پرسپولیس قرار بگیریم.

وی درباره عملکرد میلاد فراهانی در تیم نفت هم عنوان کرد: از فراهانی صددرصد راضی هستیم، ما هیچ مشکلی درون دروازه نداریم و این پست یکی از نقاط قوت نفت است.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اینکه آیا جدایی وحید شیخ‌ویسی به این تیم ضربه نزده است، گفت: بعد از رفتن شیخ‌ویسی هم ما کارمان را انجام می‌دهیم و مشکلی نداریم. بالاخره شیخ‌ویسی دوست داشت به تیمی برود که بتواند برای آن بازی کند.

غلامپور در مورد عملکرد علیرضا بیرانوند در تیم ملی و پرسپولیس و اینکه او را با احمدرضا عابدزاده مقایسه می‌کنند، اظهار داشت: بیرانوند شرایط خوبی دارد و ان‌شاءالله همین روند را ادامه بدهد، اگر او به حاشیه نرود دروازه تیم ملی تا سال‌ها امن است.

وی ادامه داد: بیرانوند دروازه‌بان خوبی است اما هیچ‌کس عابدزاده نمی‌شود، البته بیرانوند اگر بخواهد می‌تواند راه عابدزاده را ادامه بدهد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره عملکرد تیم ملی مقابل کره‌جنوبی هم گفت: تیم ملی مثل بارسلونا بازی کرد و به نظر من بارسلونای کوچک بود. بازی با کره‌جنوبی بهترین نمایش تیم ملی در چند سال گذشته بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *