کسانی که از شمر و یزید زمان هم بدتر هستند

2:35 - 24 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۰۳۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز شمرها و یزید ها هنوز وجود دارند و مریدان اهل بیت را به خاک و خون می کشند، گفت: تعیین کننده سرنوشت هر انسان میل و گرایش او به دو جریان حق و باطل است.
کسانی که از شمر و یزید زمان هم بدتر هستندبه گزارش گروه سیاسی ، آیت الله سیدعلیرضا عبادی  شامگاه پنج شنبه در نخستین سالگرد ابوالشهید آیت الله سید احمد عبادی در شهرستان خوسف اظهار داشت: جایگاه اهل بیت در احادیث و روایات بر هیچکس پوشیده نیست اما همواره کسانی هستند که این حقیقت را انکار می کنند.

وی با تاکید بر جایگاه دل در تعیین سرنوشت هر انسان افزود: در کل دنیا تنها دو جریان وجود دارد و آن حق و باطل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کربلا جریان است، نه نقطه جغرافیایی در عراق و اگر منافع ما هم تامین شد و به هیچکس کار نداشیم در جریان کربلا رفوزه ایم.

وی با اشاره به حضور وهب و مادرش در کاروان ابا عبدالله افزود: افرادی در دنیا هستند که شاید مسلمان نباشند اما از مردم فلسطین و یمن حمایت می کنند، زیرا دل این افراد با حسین است هر چند دین ندارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عزاداری برای امام حسین (ع) خوب است اما تعیین‌کننده نیست، زیرا بعضی از افراد در راه حق بودند اما گمراه شدند.

وی افزود: امروز شمرها و یزیدها هنوز وجود دارند و مریدان اهل بیت را به خاک و خون می‌کشند اما بدتر از اینها کسانی هستند که کار آنها را توجیه کرده و از آنها دفاع می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *