فعالیت مستمر کارگروه شناسایی و پایش منابع آلاینده محیط زیستی در منطقه21

20:10 - 23 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۰۳۹
کارگروه شناسایی و پایش منابع آلاینده محیط زیستی در منطقه 21 با هدف همکاری و تعامل سازمانها و ادارات در راستای شناسایی و رفع مشکلات زیست محیطی به طور مستمر فعال است.
به گزارش گروه جامعه ، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 21  اظهار داشت: با توجه به ضرورت پیشگیری،کنترل و مدیریت آلاینده ها،کارگروه شناسایی و پایش منابع آلاینده محیط زیستی به صورت مستمر در منطقه فعال است.
 
این کارگروه با هدف شناسایی، رصد و نظارت برمنابع آلاینده موجود، برنامه ریزی جهت کنترل آلاینده ها، همکاری سایر ارگان های مرتبط و بهبود مستمر وضعیت محیط زیست منطقه از طریق اجرای راهکارهای کنترل آلودگی و با حضور اعضای ثابت و نمایندگان سازمان های متولی در شش ماهه اول سال 95، 6 جلسه برگزار کرده است.
 
 وی با اشاره به صنعتی بودن این منطقه،تصریح کرد: پیگیری شکایات محیط زیستی صنایع و رفع مشکلات محیط زیستی صنایع، انجام بازدیدهای محیط زیستی از مهم ترین اقدامات این کارگروه  است.
 
زنگنه فر در پایان اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف کارگروه شناسایی و پایش منابع آلاینده محیط زیستی ، واحد محیط زیست منطقه نسبت به برگزاری جلسات هم اندیشی با دبیران کانون های محیط زیست باهدف شناسایی معضلات محیط زیستی حاصل از فعالیت صنایع  به ویژه مشکلات حاصل از فعالیت صنایع در مجاورت سکونت، تشکیل کانون محیط زیستی در یکی از صنایع منطقه با هدف هم سو کردن صنعت در جهت بهبود وضعیت محیط زیست شهری ،اجرای طرح پایلوت آموزش اصناف محلات در جهت تشکیل بانک اطلاعاتی اصناف اقدام کرده  است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *