ستاد اجرایی فرمان امام (ره) علمدار اقتصاد مقاومتی است

21:40 - 23 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۰۶۲
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام راحل (ره) علمدار اقتصاد مقاومتی است که برای رفع مشکلات مناطق محروم جهادی عمل می کند.
ستاد اجرایی فرمان امام (ره) علمدار اقتصاد مقاومتی استبه گزارش گروه سیاسی ، «فریدون حسنوند» شامگاه پنجشنبه در نشست با مسوولان شهرستان اندیمشک که با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: این تفکر بسیجی و عمل جهادی موجب مبارزه جدی با فقر و محرومیت شده است.

وی بیان کرد: در تمام مناطق کشور، برکت این نهاد دیده می شود و تاکنون صدها پروژه ارزشمند در راستای آرامش مردم مناطق محروم احداث و افتتاح شده است.

نماینده مردم اندیمشک گفت: مردم شهرستان اندیمشک در دوران دفاع مقدس و عرصه های مختلف جانفشانی کرده اند و محرومیت این شهرستان در بسیاری از بخش ها نیازمند نگاه ویژه است.
حسنوند گفت: شهرستان اندیمشک بیش از یکهزار شهید و بیش از دوهزار و 500 جانباز تقدیم انقلاب کرده و امروز در صف دفاع از ولایت و انقلاب همچنان ثابت قدم است.

وی گفت: اندیمشک ورودی استان خوزستان است و بار مهاجرت پذیری و ترددهای این مسیر را متحمل شده و هزینه هایی بر شهرستان تحمیل می گردد.

حسنوند افزود: حاشیه نشینی و مشکلات آن در اندیمشک نیازمند کار جهادی و حمایت های ویژه است.

وی ادامه داد: امروز سفر ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نتیجه عنایات مقام معظم رهبری به مناطق محروم کشور است.

محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت و هیات همراه روز پنج شنبه به اندیمشک سفر کردند.

در این سفر 14 هزار میلیارد ریال برای محرومیت زدایی در اندیمشک اختصاص یافت که این رقم موجب اشتغالزایی 6 هزار نفری در این شهرستان خواهد شد.

همچنین محمد مخبر و هیات همراه با خانواده شهدای مدافع حرم در محل فرمانداری دیدار و گفت و گو کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *