سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد در جمع مددجویان زندان زابل

21:30 - 23 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۱۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد با حضور در جمع مددجویان اداره زندان زابل به ایراد سخنرانی پرداخت.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان سیستان وبلوچستان، همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد از کارشناسان برنامه سمت خدا (شبکه سه سیما) با حضور در جمع مددجویان اداره زندان زابل به ایراد سخنرانی پرداخت.

 وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به واقعه کربلا و درس‌هایی که می‌توان از آن گرفت اظهار کرد: اباعبدالله الحسین (ع) به همه مردم جهان درس مقاومت و از خودگذشتگی را آموخت. آن امام بزرگوار با هدف احیای امر به معروف و نهی از منکر از مکه به سوی کوفه حرکت کرد، چرا که بزرگترین منکر عالم در آن زمان را حکومت یزید می‌دانست.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این موضوع که خداوند همیشه درهای توبه را برای بندگان خود باز نگه داشته است، گفت: ندامت، پشیمانی و دل شکستگی از مهمترین معیارهای پذیرش توبه افراد است.

این روحانی برجسته اظهار کرد: توبه و استغفار از مهمترین عواملی است که انسان ها را از مشکلات و گرفتاری ها نجات می‌دهد و نقطه مقابل آن تکبر و غرور می باشد که باعث نابودی فرد می‌گردد.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد در انتهای سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولین زندان در راستای اصلاح رفتار زندانیان، زندان را مکان مناسبی جهت تفکر به اعمال گذشته و تلاش در جهت جبران گناهان دانست.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *