رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پاسپورت زائران اربعین باید حداقل در زمان اعزام 6 ماه اعتبار داشته باشد

5:40 - 24 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۱۴۷
مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان گفت: زائران اربعین توجه کنند که در زمان اعزام، پاسپورت انها باید حداقل 6 ماه از اعتبارش باقی مانده باشد.
به گزارش گروه جامعه ، غلامعلی زاهدی مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به ثبت نام بیش از 19 هزار اصفهانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلای معلی گفت: صدور ویزای زائران اربعین حسینی از فردا در اصفهان آغاز می‌شود.

 زاهدی افزود دفتر کنسولی موقت عراق برای صدور ویزای زائران اربعین حسینی  در اصفهان مستقر می‌شود و صدور ویزا از 25 و 26 مهر آغاز می‌شود.

وی افزود: تا ظهر روز پنجشنبه 22 مهر، 19 هزار و 700 نفر از سراسر استان اصفهان با مراجعه به سامانه «سماح» برای اعزام ویژه پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند و بنا بر اعلام مقامات کشوری، علاقه‌مندان به شرکت در مراسم اربعین باید حتما در این سامانه ثبت‌نام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه زائران 40 دلار برای صدور ویزا هزینه می‌کنند گفت: زائرانی که در سامانه سماح ثبت نام کنند مشمول بیمه تا سقف 192 میلیون تومان می‌شوند و هزینه ای که زائران پرداخت کردند ، مربوط به هزینه بیمه، مخارج کارگزاری و صدور ویزا است.

وی با بیان اینکه در اختیار داشتن گذرنامه با 6 ماه اعتبار از تاریخ تشرف برای اعزام زائران لازم است گفت: ثبت‌نام زائران ویژه اعزام پیاده‌روی اربعین حسینی از 16 مرداد آغاز شده و علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند تا 24 آبان با مراجعه به آدرس samah.haj.ir ثبت‌نام کنند.
 
پا سال حدود 80هزار نفر از استان اصفهان در سامانه سماح ثبت نام کرده و به کشور عراق اعزام شدند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *