بازسازی صحنه جنایت پارک وی/ اعترافات مرد سرایدار در محل جنایت

11:06 - 24 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۳۴۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
عامل جنایت پارک وی که زن سرایداری را به قتل رسانده و همسرش را مجروح کرده بود، صبح امروز صحنه جنایت را باسازی کرد.
بازسازی صحنه جنایت پارک وی/ اعترافات مرد سرایدار در محل جنایتبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،رسیدگی به این پرونده بامداد هجدهم خرداد با شنیده شدن صدای گلوله در  کوچه بهروز خیابان خیام نرسیده به پارک وی آغاز شد. با حضور ماموران پلیس آنها با جسد غرق خون زن جوان و جسد نیمه جان مرد جوانی روبرو شدند. با اعلام موضوع به سجاد منافی آذر بازپرس ویژه قتل تهران، تیم جنایی در محل حاضر و مشخص شد زن جوان با شلیک 4 گلوله به قتل رسیده و همسرش نیز مجروح شده که به بیمارستان منتقل شده است.

در ادامه همسایه ها در تحقیقات میدانی اعلام کردند؛ زوج جوان سرایدار یک شرکت هستند و همزمان با شنیده شدن صدای تیراندازی مرد سیاهپوشی در حال فرار از داخل کوچه بوده است.

در ادامه با بهبود همسر مقتول او در تحقیقات به بازپرس پرونده گفت: چند ماهی بود از مینو دشت گلستان برای کار با همسرم به تهران آمده و در این ساختمان به عنوان سرایدار مشغول زندگی و کار هستیم. من نمی دانم مرد سیاه پوش که بود و چرا به سمت من و همسرم شلیک کرد.

در ادامه مرد سرایدار در تحقیقات تخصصی ادعا کرد عامل جنایت شبیه یکی از اهالی محله است که او نیز سرایدار ساختمان است. با اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری مرد جوان آغاز شد اما او همزمان با وقوع جنایت به صورت مرموزی مفقود شده بود.

تحقیقات برای دستگیری سرایدار مظنون به قتل ادامه داشت تا اینکه او اواخر تیرماه در غرب کشور شناسایی و دستگیر شد.با انتقال متهم به نام محمود به دادسرای امور جنایی او به قتل اعتراف کرد و گفت: چند ماه قبل با مقتول در خیابان آشنا شدم و با هم صحبت می کردیم تا اینکه او ادعا کرد همسر دارد و مزاحمش نشوم. من به زن سرایدار علاقه مند شده بودم و او تهدید می کرد موضوع را به همسرش می گوید.

سرایدار قاتل ادامه داد: وقتی فهمیدم تهدید هایش جدی است تصمیم به قتل هر دو آنها گرفتم. شب حادثه کمین کردم تا انها وارد کوچه شوند. وقتی زن مورد علاقه ام به همراه همسرش به در خانه رسیدند به روی آنها اتش گشوده و فرار کردم.

با اعترافات متهم و تکمیل تحقیقات، او صبح امروز با انتقال به محل جنایت، بار دیگر صحنه قتل را در حضور قاضی سجاد منافی آذر و تیم اداره قتل پلیس آگاهی بازسازی کرد. متهم در محل جنایت با اعلام اینکه پشیمان است، بار دیگر اعترافاتش در زمان دستگیری را تکرار کرد.



دیده بان
|
-
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
0
به کجا می رویم. یعنی به قتل رساندن یک انسان برای بعضی ها اینقدر راحت شده!؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *