ثبت روزانه 6 هزار تماس در سامانه 137

1:25 - 25 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۳۹۶
رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ از ثبت روزانه 6 هزار تماس با این سامانه خبرداد.

به گزارش گروه جامعه ، مسعود سلیم جوهری اولویت اول رسیدگی به پیام ها را موارد خطرساز و حادثه ساز برشمرد و گفت: مواردی همچون مفقود شدن دریچه، زوائد فیزیکی معابر و یا سقوط اجسام، پیام های فوریتی سامانه تلقی شده و پس از ارجاع آن به مبادی مربوطه، عوامل مربوطه موظفند در کوتاه ترین زمان ممکن آن را انجام و رفع خطر کنند.

وی تصریح کرد: به منظور اطمینان از نحوه انجام پیام ها به ویژه پیام های فوریتی، کارشناسان سامانه 137، فرایند بازخورد سنجی از پیام ها را انجام می دهند تا نتیجه پیام شهروند در سیستم ثبت و در صورت عدم رضایت شهروند، کارشناسان پیگیری و نظارت این سامانه به صورت میدانی از محل پیام بازدید کرده و عدم رضایت شهروند را مورد بررسی میدانی قرار می دهند .

رئیس سازمانه 137 در پایان تاکید کرد: تلاش مجموعه ستادی و اجرایی این سامانه جلب رضایت شهروندان بوده و هست. امیدواریم با اصلاح فرایندهای کاری ، آموزش های مستمر و همچنین نوسازی ناوگان خدمات رسان این سامانه بتوانیم سرعت، دقت و صحت انجام خدمات و ماموریت ها را ارتقا بخشیم تا شاهد افزایش و استمرار رضایت شهروندان نسبت به گذشته از مدیریت شهری شهر تهران باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *