حمایت تلویحی مدیر کارزار انتخاباتی کلینتون از مخالفان توافق هسته‎ای

14:10 - 24 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۴۱۶
وب سایت افشاگر ویکی لیکس اخیرا ایمیلی را منتشر کرده است که در آن جان پودستا مدیر کارزار انتخاباتی کلینتون فاجعه آمیز خواندن توافق هسته ای از سوی یک حقوقدان و کارشناس مسائل انتخاباتی را تایید کرده است.
افشاگری ویکی‌لیکس علیه تیم انتخاباتی کلینتون

به گزارش گروه بین الملل ، پایگاه «پاور‌لاین‌» در گزارشی نوشته است که وب سایت ویکی لیکس اخیرا ایمیلی را منتشر کرده است که در آن جان پودستا مدیر کارزار انتخاباتی کلینتون در پاسخ به جان آنزالون حقوقدان و کارشناس مسائل انتخاباتی، توافق هسته ای را فاجعه آمیز عنوان کرده است.

در این ایمیل که به وسیله آنزالون به پودستا فرستاده شده است نقل قولی از سناتور مارک کرک در مورد توافق هسته‌ای ایران وجود دارد که در مقاله‌ای‌ درباره توافق هسته‌ای منتشر شده است.آنزالون هم‌چنین لینکی از این مقاله را برای پودستا فرستاده است.

کرک همچنین ادعا کرده است که این توافق بزرگترین مماشات و تساهلی است که از زمان چرمبرلین که چک‌اسلواکی را به هیتلر واگذار کرد تاکنون صورت گرفته است.

پودستا در پاسخ این مقاله را تایید کرده و گفته است «بله».

در این گزارش آمده است که کلینتون از توافق هسته ای ایران حمایت کرده و به این حمایت خود ادامه می‌دهد و در این راه او تنها نیست و عملا تمام دموکرات ها موافق این توافق فاجعه بار هستند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *