مشكل پیكان فنی نیست بازيكنان خودباوری ندارند / اسم نفت و مطالبات‌مان می‌آید سردرد می‌گیرم

4:30 - 25 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۴۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع پیكان گفت: تیم خوبی داریم اما مشكل اصلی ما بابت گل خوردن خط دفاعی نیست بلكه عدم خودباوری بازیكنان تیم است كه باور نمی‌كنند در بازی می‌توانند با برد از زمین بیرون بیایند.
مهدی شیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ، درخصوص بازی روز گذشته پیكان در ورزشگاه شهدای قدس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شكر توانستیم بعد از وقفه‌ای كه درلیگ افتاده بود كارمان را دوباره با برد شروع كنیم. بازی سختی مقابل نفت آبادان داشتیم اما توانستیم با یك بازی خوب و منطقی در نهایت سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم.
وی افزود: متاسفانه بعد از بازی با استقلال خوزستان دوباره مقابل نفت آبادان هم مشكل عدم تمركز را داشتیم و در حالی كه می‌توانستیم به راحتی برنده باشیم بازهم به سختی با پیروزی از زمین بیرون آمدیم. در این تعطیلات تمام نقاط ضعف و قوت حریف را شناخته بودیم و تمرینات خوبی داشتیم و كمترین حق‌مان در این بازی پیروزی بود.

مدافع پیكان درخصوص اینكه گفته می‌شود مشكل این تیم در خط دفاع است، گفت: اصلا چنین چیزی را قبول ندارم. همانطور كه گفتم مشكل تیم ما عدم تمركز است كه باور ندارد به راحتی می‌تواند برنده بازی باشد. كار دفاع یك كار تیمی است وقتی از جلو عمل پرسینگ به خوبی انجام نمی‌گیرد تمام فشار روی خط دفاعی است و كوچكترین اشتباه بر اثر این فشار باعث می‌شود دروازه ما باز شود.
وی ادامه داد: به نظرم تا قبل از بازی با پدیده باید این مشكل در تیم ما حل شود چون مشكل فنی نداریم و اگر این مسئله را برطرف كرده و با تمركز در زمین آماده شویم به راحتی می‌توانیم یكی از بالانشینان جدول باشیم.
شیری درباره اینكه فكر می‌كند پیكان بازهم بتواند این روند پیروزی‌ها را ادامه دهد، اظهار داشت: پیكان واقعا تیم خوبی است و هیچ كم و كاستی ندارد. مطمئن باشید عنصر خودباوری كه از آن حرف زدم در بین بچه‌های ما تقویت شود آن وقت به راحتی در ادامه رقابت‌های لیگ بازهم نتایج خوبی خواهیم گرفت.
مدافع سابق نفت تهران درخصوص وضعیت مطالبات‌شان و آیا از آخرین تحصنی كه مقابل وزارت نفت و فدراسیون فوتبال داشته‌اند، نتیجه‌ای حاصل شده، گفت: باور كنید هروقت اسم نفت و مطالبات‌مان به میان می‌آید سردرد می‌گیرم. تمام حرف‌های زده شده تا حالا در حد حرف بوده و نمی‌دانم كجا هستند آقای هندی و قنبرزاده كه در این مورد جواب بدهند. واقعا این انصاف است كه به این راحتی سكوت می‌كنند و حق و حقوق بازیكنان كه هریك خانواده دارند را نمی‌دهند.
انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *