میتسوبیشی میراژ را بیشتر بشناسید + تصاویر

0:15 - 25 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۴۵۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
میتسوبیشی میراژ از جمله خودروهای کوچک موجود در بازار ایران است که با قیمت حدود 70 میلیونی خود رقیب خودروهایی چون کیا پیکانتو و MG3 شده است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، میتسوبیشی را می‌توان برندی خوش نام در ایران دانست، که شهرت و سابقه آن پشتوانه‌ای محکم برای فروش هرچه بیش‌تر محصولات آن است.

از لحاظ فرم بدنه این خودرو در دو نوع هاچ‌بک و سدان تولید می‌شود که در ایران تنها مدل هاچ بک آن عرضه شده است.

این ژاپنی به عنوان یک خودرو برای حمل ونقل راحت و ساده طراحی شده و این درحالی است که خیلی از منتقدان آن را کپی تویوتا یاریس می‌دانند که با نگاهی اجمالی به یاریس می‌توان این شباهت را مشاهده کرد.

میتسوبیشی میراژ رابیشتر بشناسید + قیمت

گفتنی است میراژ دارای حجم موتور 1200 سی‌سی با 3 سیلندر و تعداد 13 عدد سوپاپ، حداکثر توان خروجی 79 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه دارد و جزء کم‌مصرف ترین خودروهای بازار ایران است. 

میتسوبیشی میراژ رابیشتر بشناسید + قیمت

بیش‌تر خریداران میراژ  تحت تاثیر ویژگی مصرف سوخت ترکیبی 7.5 لیتر در 100 کیلومتر آن قرار می‌گیرند که در حد معمولی است.

باک این ژاپنی با گنجایش 35 لیتر به نسبت ابعاد خودرو در حد مناسبی است و موتور این خودرو کوچک در جلو آن تعبیه شده است.

میتسوبیشی میراژ رابیشتر بشناسید + قیمت

لازم به ذکر است که این خودرو نهایت سرعت 170 کیلومتر در ساعت را پشتیبانی می‌کند و شتاب 0 تا 100 این خودرو 13.8 ثانیه به ثبت رسیده است.

میتسوبیشی میراژ رابیشتر بشناسید + قیمت

براساس این گزارش میراژ با طول 3 هزار و 780سانتی متر، عرض هزار و 665 سانتی متر و ارتفاع هزار و 500 سانتی متری، وزن 920 کیلوگرم دارد و فضای داخلی آن برای 5نفر سرنشین طراحی شده است.

میتسوبیشی میراژ رابیشتر بشناسید + قیمت

همچنین این خودرو مجهز به سیستم ترمز ضد قفل ABS + EBD است و ترمز جلو این خودرو از نوع دیسکی و ترمزهای عقب از نوع کاسه‌ای درنظر گرفته شده است.

از جمله امکانات رفاهی و آپشن‌های آن می‌توان به رایانه سفری به همراه صفحه نمایشگر و کنترل‌ سیستم صوتی برروی فرمان اشاره کرد و صندلی‌های عقب نیز از نوع تاشو طراحی شده‌اند.
 
از دیگر امکانات این خودرو سنسور پارک عقب و دوربین دنده عقب به همراه نمایشگر برروی آینه وسط است که برای خریداران اهمیت ویژه‌ای دارد.
 
گفتنی است این ژاپنی با قیمت حدود 70 میلیون تومان در بازار ایران رقبای اصلی کیا پیکانتو و MG3 است که تقریبا رنج قیمت نزدیک به هم دارند.   
 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *