رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خدا را شکر حالم بهتر است/به هنرنمایی هنرمندان در "افق نو" فکر نمی‌کنیم

8:03 - 25 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۲۵۷۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
دبیر جشنواره "افق نو" گفت: خدا را شکر می کنم که این روزها حال بهتری دارم، البته در عین حال، مشکلاتی هم دارم که چندان حاد به نظر نمی رسد.
نادر طالب زاده دبیر جشنواره "افق نو" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: خدا را شکر می کنم که این روزها حال بهتری دارم.

وی ادامه داد: البته در عین حال، مشکلاتی هم دارم که چندان حاد به نظر نمی رسد.

وی درباره هدف برگزاری جشنواره "افق نو" نیز تصریح کرد: ما اصلا در پی هنرنمایی هنرمندان در این جشنواره نیستیم که به فرض خواننده ای بیاید و برای ما بخواند، بلکه ما سعی داریم در جشنواره "افق نو" حقایقی را درباره آمریکا و تزلزل این کشور مطرح کنیم.

طالب زاده همچنین اظهار کرد: ما سعی داریم در جشنواره "افق نو" تمامی افرادی که درباره موضوع حقوق بشر فعالیت داشته اند را گرد یکدیگر جمع کنیم، به ویژه شاعران و هنرمندانی که در این حوزه آثاری دارند. چرا که تاکنون چنین گردهمایی در هیچ کشوری برگزار نشده است و این  اتفاق مهمی است.اما متاسفانه بعضی ها در این میان به دنبال دعواهای سیاسی خود هستند و می خواهند با خبرهای دروغ به اهداف خود برسند و این اصلا درست نیست.

دبیر جشنواره "افق نو" خاطرنشان کرد: موضوعات مربوط به جنگ نرم و مباحثی که به این حوزه مربوط می شود را درصدد هستیم تا بتوانیم با حضور 50 متفکر بررسی کنیم اما در این راستا حامی پیدا نمی کنیم و کسی از  ما حمایت لازم را نمی کند.و به صورت تکه تکه از جاهای مختلف به ما کمک های می شود که این کم است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *