حذف کمیسیون تخصصی از کمیته نظارت بر فروش شهروند

10:52 - 27 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۷۲۷
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: حذف نماینده کمیسیون سلامت شورا از کمیته 5 نفره نظارت بر فروش شرکت شهروند و انتخاب دو نماینده از هیات رئیسه، نادیده گرفتن مصوبه شورا و خلاف واقع است.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،رحمت اله حافظی در تذکر پیش از دستور جلسه امروز شورای شهر تهران، در خصوص ترکیب کمیته پنج نفره برای نظارت بر فروش شهروند، گفت: در جلسه فروش سهام شرکت شهروند ابتدا پیشنهاد شد کمیته سه جانبه ای متشکل از نمایندگان سه کمیسیون (برنامه و بودجه، معماری و شهرسازی و نظارت) برای نظارت بر فروش شهروند تشکیل شود که با درخواست رئیس کمیته محیط زیست، ترکیب این کمیته به پنج نفر افزایش یافت. 

وی ادامه داد: بر این اساس یک نفر از کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر و یک نفر از هیات رئیسه نیز به این کمیته راه یافتند اما در صورت جلسه ارسالی مشاهده شد که نماینده کمیسیون سلامت حذف شده و به جای آن دو نفر از هیات رئیسه در این کمیته جایگزین شدند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه بر اساس فایل های صوتی و تصویری موجود از آن جلسه، کمیسیون سلامت باید عضو این کمیته باشد، تصریح کرد: درخواست دارم متن صورت جلسه مذکور اصلاح شده و متعاقبا به فرمانداری ارسال شود.

حافظی همچنین تاکید کرد: یک کارمند شورا حق ندارد اظهار نظر یا یادداشت های اعضای شورای شهر را فیلتر کند، اجاره ندهید این رویه باب شود.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *