رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هيچ نگرانی و دغدغه امنيتی برای برگزاری راهپيمايی اربعين وجود ندارد

15:47 - 24 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۴۷۴۹
فرمانده مرزبانی ناجا در حاشيه بازديد از پايانه مرزی چزابه گفت: هيچ نگرانی و دغدغه امنيتی برای برگزاری گردهمايی بزرگ اربعين حسينی وجود ندارد.
به گزارش گروه جامعه ،سردار  قاسم رضایی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چزابه در استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در جهان نمونه است و در این روزها پرچم اسلام با نام یا حسین (ع) و یا ابوالفضل العباس(ع) برافراشته شده است.
 
وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم در راستای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی(ع) و دسترسی زوار به پایانه مرزی چزابه و شلمچه صورت گرفته است، افزود: خوشبختانه با همت مسئولان استان خوزستان، امکانات بسیار خوبی برای رفاه حال زائران پیش بینی شده است.
 
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه امنیت در مرزهای کشور حاکم است، خاطر نشان کرد: زوار هیچ گونه نگرانی و دغدغه امنیتی برای گردهمایی بزرگ اربعین حسینی ندارند.
 
وی گفت: زائران برای سفر به عتبات عالیات باید مدارک قانونی یعنی گذرنامه و ویزا در اختیار داشته باشند و در غیر این صورت امکان خروج از پایانه های مرزی برای آنها وجود ندارد و كسانی كه این مدارك را همراه نداشته باشند از عبور آنها ممانعت می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *