رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شرایط تمدید خدمت بازنشستگان در مقطع ابتدایی اعلام شد/بازنشستگی پیش از موعد ایثارگران منوط به تامین اعتبار

9:34 - 29 تير 1393
کد خبر: ۱۲۰۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: تمامی معلمان، مدیران و معاونان مقطع ابتدایی که تا قبل از شهریور ماه بازنشسته می‌شوند می‌توانند با تشخیص مدیر کل استان به خدمت خود ادامه دهند.

: معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: تمامی معلمان، مدیران و معاونان مقطع ابتدایی که تا قبل از شهریور ماه بازنشسته می‌شوند می‌توانند با تشخیص مدیر کل استان به خدمت خود ادامه دهند

محمد دیمه ور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با اعلام شرایط استمرار خدمت بازنشستگان در مقطع ابتدایی، افزود: برای تمامی معلمان، مدیران و معاونان مقطع ابتدایی که تا قبل از شهریور ماه بازنشسته می‌شوند، این امکان وجود دارد تا در صورت نیاز ادارت آموزش و پرورش در حوزه‌های آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی به خدمت خود در آموزش و پرورش ادامه دهند.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: براساس قانون، معلمانی که مدرک تحصیلی آنها لیسانس و پایین تر است، با 30 سال خدمت می‌توانند بازنشسته شوند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به صدور مجوز استمرار خدمت بازنشستگان تصریح کرد: تمدید خدمت بازنشستگان با تشخیص مدیر کل استان ها انجام می‌شود و منعی در این زمینه وجود ندارد.

دیمه ور بیان کرد: به دلیل کمبود نیرو در مقطع ابتدایی از افزادی که موعد بازنشستگی شان در مقطع ابتدایی فرا رسیده، است در خواست می‌کنیم به خدمت خود در آموزش و پرورش ادامه دهند.

وی تصریح کرد: استمرار خدمت این افراد علاوه بر افزایش حقوق سالانه شان، این حسن را دارد که در صورت افزایش 20 درصدی حقوق معلمان ابتدایی ، این افزایش شامل آنها نیز می‌شود.

این مقام مسول در آموزش و پرورش همچنین در خصوص بازنشستگی پیش از موعد ایثارگران گفت:بازنشستگی پیش از موعد ایثارگران مشروط به تامین اعتبار مورد نیاز است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *