رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زیرساخت های مهیا شده در مرز شلمچه آسایش زائرین را فراهم آورده است

14:11 - 30 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۶۷۵۶
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور سطح امکانات وخدمات ارائه شده از سوی شهرداری تهران در مرز شلمچه را بسیار خوب ارزیابی و از شهرداری تهران تشکر کرد.
به گزارش گروه جامعه ،معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در دیدار شهردار منطقه شش با وی، در خصوص خدمات ارائه شده به زائرین در مرز شلمچه، سطح امکانات وخدمات ارائه شده از سوی شهرداری تهران را بسیار خوب ارزیابی کرد.
 
حسین ذوالفقاری در ادامه اضافه کرد: زیرساخت های خوبی به همت شهرداری در مرز فراهم شده که آسایش زائرین حسینی را فراهم آورده است.
 
وی با اشاره به انسجام موجود در موکب شهید همدانی گفت: مرز شلمچه به خوبی توانست پاسخگوی نیازهای زائرین باشد و به آنها خدمت رسانی کند.
 
ذوالفقاری همچنین گفت: در موکب شهید همدانی امکانات رفاهی و درمانی به خوبی فراهم آمده و با تدابیر اتخاذ شده وضعیت پارکینگ مرز شلمچه نیز در نظم کامل است.
 
وی با اشاره به اینکه در مرز شلمچه نظم و انضباط حرف نخست را می زند تصریح کرد: تسهیل تردد زوار اهمیت قابل توجهی داشت که این مهم در مرزشلمچه به خوبی محقق شد.
 
عظیم بابایی، شهردار منطقه ۶ نیز با اشاره به آنکه خدمت رسانی به زائرین حسینی وظیفه ما است، گفت: تلاش کردیم تمامی امکانات به بهترین شکل ممکن در اختیار زائرین قرار گیرد و برای این مهم از هیچ تلاشی مضایقه نکردیم.
 
وی با اشاره به تجربه دو سال گذشته شهرداری منطقه ۶ در راه اندازی موکب شهید همدانی گفت: امسال سطح خدمات رسانی را بالاتر بردیم تا آسایش و آرامش بیشتری در مرز شلمچه برای زائرین حسینی فراهم باشد.
 
وی با اشاره به افزایش تردد زائرین از مرزشلمچه نسبت به سال گذشته گفت: در این خصوص نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده بود و با افزایش مساحت موکب شهید همدانی شرمنده هیچ زائری نشدیم و توانستیم به خوبی خدمتگزار تمام زائرین باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *