روش های آشتی با خانواده همسر در برنامه "عصر خانواده"

14:30 - 01 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۷۱۴۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
برنامه "عصر خانواده" دوشنبه اول آذر ماه مبحث آشتی با خانواده همسر را محور اصلی خود قرار داده و سه شنبه 2 آذر ماه به نقش معنویت و اخلاق در استحکام خانواده می پردازد.
به گزارش گروه فرهنگی ، طاهره کرمانی رنجبر؛ روانپزشک دوشنبه اول آذر مهمان این برنامه است تا روش های بازسازی و ترمیم روابط آسیب دیده با خانواده همسر را در گفت و گو با محمودرضا قدیریان؛ مجری برنامه مورد بررسی قرار دهد.

در بخش معرفی کتاب نیز مجموعه 10 جلدی «قصه کربلا»  با تمرکز بر فصل «اسارت در کربلا» معرفی خواهد شد. این مجموعه کاریست متفاوت در حوزه داستان نویسی معاصر درباره واقعه عاشورا که با گزینش وقایع تاثیرگذار از رویداد بزرگ تاریخ شیعه به روایت گوشه هایی از آن واقعه پرداخته است.

همچنین «عصر خانواده» سه شنبه 2 آذر ماه با حضور فاطمه شاملو؛ روانشناس تربیتی نقش اخلاقی زوجین در تربیت معنوی خانواده را واکاوی می کند.

 این برنامه در کنار بخش های متنوع دیگر، آموزش ترشی های فصل از جمله ترشی انار و لبو را نیز در بخش کارشناسی آشپزی مورد توجه قرار داده است. 

گفتنی است «عصر خانواده» کاریست از گروه خانواده و فرهنگ به تهیه کنندگی علی اکبر کریمی و سحر رضوی و با اجرای گیتی خامنه، سونیا پوریامین و محمود رضا قدیریان که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:15 از شبکه دو سیما پخش می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *