قلعه‌نویی: یادگار امام به تراکتور ابهت می‌دهد/ داوران شرافتشان را زیر سئوال نمی‌برند

20:41 - 04 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۸۱۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت که بازی کردن در ورزشگاه یادگار امام به تیمش ابهت می‌دهد و دوست دارد که هر چه سریع‌تر بازی‌های تراکتورسازی در این ورزشگاه برگزار شود.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، امیر قلعه‌نویی با حضور در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل صبای قم در خصوص بازی اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد اما هر چقدر که تیم از شرایط مسابقه دور باشد به مراتب آسیب بیشتری می‌بیند چون تیم ما یک تیم هجومی است. ما یک اردوی خوب را در جزیره کیش برگزار کردیم و در حال حاضر شرایط خوبی داریم.

وی افزود: صبا یک تیم خوب و با برنامه است که ما هم آنان را آنالیز کرده‌ایم اما نتیجه نهایی بازی به عملکرد بازیکنان در زمین مسابقه مربوط می‌‌شود که در هر صورت امیدوارم بازیکنانمان بازی خوبی ارائه بدهند و بتوانند 3 امتیاز دیدار مقابل صبا را کسب کنند. همچنین در دیدار مقابل صبا خالد شفیعی و سعید آقایی به دلیل محرومیت و محسن بنگر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ما نخواهند بود اما امیدوارم جانشینان این بازیکنان جای آنان را به خوبی پر کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تنها مشکلی که در حال حاضر داریم زیاد بودن مصدومانمان است حتی در اردوی کیش 4،5 بازیکن همراه ما نبودند و به همین خاطر در جام حذفی نتوانستیم تراکتورگونه بازی کنیم که این موضوع امری طبیعی بود.

قلعه‌نویی با اشاره به تغییر محل برگزاری دیدار تراکتورسازی مقابل صبا گفت: شرکت پیمانکار قبلاً در این باره امتحان خود را پس داده است اما من امروز حسرت بازی در استادیوم نقش‌جهان اصفهان را خوردم. در تبریز چمن اصلی که قرار بود به کار گرفته شود به ایران نیامد و دوستان هم برنامه دومی برای این موضوع نداشتند.

وی تصریح کرد: من به دنبال مقصر نیستم و این را به خوبی می‌دانم که مسئولان همه تلاش خود را به کار گرفتند تا ما هر چه سریعتر به استادیوم یادگار امام برویم اما ما اگر به دنبال منافع ملی و حفظ بیت‌المال هستیم باید حداقل یک ماه دیگر به چمن جدید فرصت بدهیم و در نیم فصل دوم از آن استفاده کنیم چون اگر در حال حاضر به استادیوم یادگار امام برویم هم تراکتورسازی و هم چمن آسیب می‌بیند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که اگر یک ماه دیگر هم چمن جدید آماده نشود چه می‌کنید، خاطرنشان کرد: من مطمئنم که اگر حداقل یک ماه به زمین فرصت بدهیم شرایط به مراتب بهتری خواهد داشت و مسئولان هم همه تلاش خود را به کار می‌گیرند.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر احتمال برگزاری دیدارهای تیم ماشین‌سازی در استادیوم یادگار امام تأکید کرد: این موضوع از حیطه کاری من خارج است و مسئولان باید در این باره تصمیم‌گیری کنند اما اگر پس از یک ماه بیش از توان چمن جدید از آن کار بکشیم باز هم خراب می‌شود. من به دنبال بهانه‌جویی نیستم اما یادگار امام به تراکتور ابهت می‌دهد و ما دوست داریم هر چه سریعتر به آنجا برگردیم.

وی درباره شایعات مطرح شده مبنی بر احتمال حضور امید عالیشاه و احمد نوراللهی در تیم تراکتورسازی به عنوان بازیکن سرباز گفت: ما باید برای نقل و انتقالات نیم فصل برنامه‌ریزی کنیم و بتوانیم در این برهه زمانی بازیکنان خوبی به خدمت بگیریم اما اینکه من بخواهم در مورد چند بازیکن خاص صحبت کنم حرفه‌ای نیست اما مطمئن باشید که ما در نیم فصل 3،4 بازیکن جذب خواهیم کرد. ما فیلم بازی‌های چند بازیکن خارجی و داخلی را هم دیده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به همکاری‌اش با سرمربی تیم صبا در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: همه مربی‌ها از افکار یکدیگر شناخت دارند و مرفاوی هم از دوستان بسیار خوب من است اما امیدوارم که فردا سرمای هوای تبریز به ما این اجازه را بدهد که بتوانیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند را ارائه کنیم.

قلعه‌نویی در مورد حاشیه‌های به وجود آمده در دیدار تیم‌های استقلال تهران و صبای قم در ضربات پنالتی گفت:‌ داوری ما داوری پاکی است و صالحی هم یک داور با انگیزه محسوب می‌شود اما این مسائل به هیچ در فوتبال ایران وجود ندارد و مطمئناً افراد شرافت خود را زیر سوال نخواهند برد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *