برانکو: گفته بودم بازی سختی در انتظارمان است/ باز هم فرصت‌های زیادی از دست دادیم

17:29 - 04 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۸۱۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همان‌طور که در نشست خبری قبل از بازی گفتم، یک بازی بسیار سخت در انتظارمان بود.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، برانکو ایوانکوویچ پس از دیدار تیمش مقابل پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر، در نشست خبری اظهار داشت: همان‌طور که در نشست خبری قبل از بازی گفتم، یک بازی بسیار سخت در انتظارمان بود. می‌دانستیم که در بازی با پیکان، کار راحتی در پیش نداریم. می‌توام بگویم از عملکرد تیمم رضایت دارم.

وی ادامه داد: ما کل بازی را در کنترل داشتیم و در عین حال از خطراتی که حریف ایجاد می‌کرد، آگاه بودیم. اگر قرار باشد بازی‌ها را ببریم، باید داخل و خارج از خانه از موقعیت‌ها استفاده کنیم. متأسفانه باز هم امروز فرصت‌های زیادی از دست دادیم. ایجاد موقعیت زیاد و عدم استفاده از آن طبیعی است که در روزهای آینده بیشتر روی این مسئله کار می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: بعد از از دست دادن یک بازیکن نشان دادیم برای برد به میدان آمده‌ایم و فرصت گل به وجود آوردیم. طبیعی است در روزهای آینده باید در مورد آینده بیشتر کار کنیم. ما بعد از اخراج انصاری هم تهاجمی بازی کردیم، اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم. حریف هم چند موقعیت داشت که استفاده نکرد، اما موقعیت‌های ما بهتر و بیشتر بود.

برانکو در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش چند موقعیت به حریف داد، گفت: امروز دفاع‌مان عملکرد خیلی خوبی داشت. پیکان تا اینجای فصل مؤثرترین تیم لیگ بوده است. طبیعی است که خط حمله خوبی دارند و چند شانس گل ایجاد کردند که من منکر آن نمی‌شوم. حتی آخر بازی هم نزدیک بود گل بزنند، اما دیدید که ما پس از 10 نفره شدن، فقط یک موقعیت گل به آنها دادیم. غیرمنطقی است که بگوییم حریف نباید همان یک موقعیت را ایجاد می‌کرد. حتی اگر گل می‌خوردیم هیچ انتقادی از تیم ما وجود نداشت.

وی در مورد اینکه پرسپولیس خوب بازی می‌کند، اما موقعیت گل از دست می‌دهد و همیشه نیز می‌گوید این ضعف را از بین می‌برد. با این حال نقطه ضعف پرسپولیس هنوز پا برجاست، تصریح کرد: یک مهاجم گلزن، باید مادرزاد گلزن باشد. طارمی گلزن تیم ماست اما در نظر بگیرید که او تابستان را با ما نبود. وقتی از ترکیه برگشت، از پنج ماه، سه ماه آن را در اردوی تیم ملی بود. طبیعی است که آمادگی صددرصد را ندارد.

برانکو در مورد اینکه در ابتدای فصل مهاجمان زیادی را رد کرد و پریمیوف را به خدمت گرفت، گفت: مهاجم خوب پیدا کردن، ساده نیست. اگر ساده بود، همه تیم‌ها، بهترین مهاجمان را داشتند. من کدام گزینه را رد کردم که شما می‌گویید؟

وی ادامه داد: به من گزینه معرفی شد، اما من کسی را رد نکردم. شما از کسی که رد کرده‌ام بگویید. معیارهای من برای انتخاب بازیکن بسیار بالاست. ما مشکل مالی داشتیم اگر مهاجم خوب 100 هزار دلار بود، جذب می‌کردیم، اما مهاجمان بالای یک میلیون دلار هستند و ما هم مجبور شدیم به دنبال مهاجمان دیگر برویم.

برانکو در واکنش به طرح این موضوع که چرا می‌گویید مهاجم خوب نبود و یا گران بوده و از سوی دیگر پیکان مهاجمی با 110 هزار دلار جذب می‌کند و این‌قدر مؤثر است اما پرسپولیس مهاجم 300 هزار دلاری دارد و در تمام بازی‌ها روی نیمکت می‌نشیند، گفت: من نمی‌دانم چه بازیکنی و با چه رقمی به تیمی دیگر رفته است. طارمی در فاصله کمی به تیم ما اضافه شد، اما مهاجم پیکان 20 روز قبل از شروع فصل به پیکان آمده است. یکسری از شرایط از عهده ما خارج است.

برانکو در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کنید تیم برای ادامه فصل نیاز به تقویت دارد و بازیکنانی روی نیمکت هستند که اصلاً از آنها استفاده نمی‌شود، تأکید کرد: هر بازی، شرایط خاص خودش را دارد. طبیعی است بعد از اخراج انصاری، همه چیز عوض شد. یکسری ایده‌هایی که برای بازی داشتیم، مجبور شدیم تغییر دهیم. مصدومیت عالیشاه هم کارمان را سخت کرد، اما علیرغم همه مسائل، باید می‌بردیم. دقیقه آخر هم نزدیک بود بازی را ببازیم اگر توپ پیکانی‌ها گل می‌شد. شاید هم در آخرین دقایق روی طارمی پنالتی شده باشد!

وی در مورد اینکه پرسپولیس باز هم پس از تعطیلات لیگ امتیاز از دست داد، گفت: باز هم می‌گویم این چهارمین بار است که فصل را شروع می‌کنیم و نیازی نیست مدام این بحث را مطرح کنیم. شما راه‌حلی برای این مسئله دارید؟




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *