دستگاه قضایی مقابل زرمداران و زورمداران ایستادگی خواهد کرد

13:55 - 04 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۸۳۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام مظفری گفت: آحاد جامعه در برابر قانون یکسان هستند و قانون به همه افراد به یک چشم می‌نگرد. بنابراین دستگاه قضایی بر اساس وظایف قانونی و تکالیف ذاتی خود با هرگونه قانون‌گریزی و هنجارشکنی مبارزه کرده و در مقابل زرمداران و زورمداران ایستادگی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی حجت الاسلام والمسلمین مظفری در نشست طرح ملی مبارزه با عرضه قاچاق کالا و ارز در مشهد ضمن تأکید بر ایستادگی دستگاه قضایی مقابل زرمداران و زورمداران بر استمرار قاطعانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری که در نشست طرح ملی مبارزه با عرضه قاچاق کالا و ارز در مجتمع قضایی ولایت ستاد دادگستری خراسان رضوی در مشهد و با حضور معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی سخن می‌گفت با اشاره به اهمیت این سازمان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و عرضه آن یکی از مهمترین مطالبات رهبری گرانقدر بوده و یک عزم ملی می‌خواهد. بنابراین تمام آحاد جامعه بویژه مسئولان امر در این زمینه باید به درستی به تکالیف خود عمل کنند.

وی با اشاره به اقدامات مجموعه قضایی استان خراسان رضوی در این زمینه خاطر نشان کرد: بحمدالله تحت راهبری شورای قضایی این استان اقدامات خوبی در زمینه مقابله با قاچاقچیان و مبارزه با عرضه قاچاق کالا و ارز صورت گرفته و در این زمینه سازمان‌های عضو بویژه سازمان بازرسی، تعزیرات و دادستانی اقدامات بسیار خوبی به انجام رسانده اند.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با تشریح برخی از این اقدامات گفت: اقدامات صورت گرفته بنحوی بوده که امروزه استان خراسان رضوی برای قاچاقچیان ناامن محسوب می‌شود.

وی با اشاره به وجود شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: اقدامات دادگستری استان خراسان رضوی در چند حوزه تصمیم گیری و عملیاتی با محوریت برخورد قاطع با مجرمین و پیشگیری از وقوع جرم سامان دهی شده و به عقیده مجموعه، کاهش قاچاق کالا و ارز تأثیر مثبتی بر روند کاهش ورودی پرونده‌ها به مجموعه قضایی نیز خواهد داشت.

این مقام قضایی با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط سازمان تعزیرات حکومتی خاطر نشان کرد: در سایه تعامل و همراهی مجموعه قضایی استان بویژه اداره تعزیرات حکومتی شاهد برخورد خوبی با برهم زنندگان نظم و امنیت اقتصادی طی مدت اخیر بوده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری اظهار کرد: آحاد جامعه در برابر قانون یکسانند و قانون به همه افراد به یک چشم می‌نگرد؛ بنابراین دستگاه قضایی بر اساس وظایف قانونی و تکالیف ذاتی خود با هرگونه قانون گریزی و هنجارشکنی مبارزه کرده و در مقابل زرمداران و زورمداران ایستادگی خواهد کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *