کشف محموله 600ميلياردی ماشين آلات سنگين قاچاق در بندر گناوه

11:43 - 09 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۰۱۲
ماموران دريابانی پايگاه گناوه، شناور حامل ماشين آلات سنگين قاچاق به ارزش600 ميليارد ريال را توقيف کردند.
به گزارش گروه جامعه ،سردار قلندر لشکری فرمانده دریابانی استان بوشهر اظهارداشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق، دریابانان فرماندهی پایگاه دریابانی گناوه از ورود محموله ماشین آلات سنگین توسط یک شناور به بندر گناوه مطلع شدند.
 
وی افزود: ماموران دریابانی جهت كنترل و تطبیق مدارك با محموله شناور به اسكله بندر گمرك گناوه اعزام و در بازرسی از شناور فوق، محموله مزبور را به علت نداشتن مدارك قانونی توقیف کردند.
 
فرمانده دریابانی استان بوشهر ادامه داد: شناور یدك كش حامل سه دستگاه آرتی جی (جرثقیل حمل كانتینر با ارتفاع بالا )، چهار دستگاه ماشین كشنده كفی كانتینر، سه دستگاه ماشین جابه جایی كانتینر (لیفتراك) و دو دستگاه موتور برق 750 وات بود كه كارشناسان ارزش محموله توقیفی را بیش از 600 میلیارد ریال برآورد کردند.  
 
سردار لشگری در خاتمه به افزایش تعامل دریابانی با دستگاه قضائی در برخورد با پدیده قاچاق كالا اشاره و خاطر نشان كرد: عزم دریابانی و دستگاه قضا، برخورد قاطع با عوامل توزیع قاچاق كالا در سطح استان می باشد كه تاكنون موفقیت های زیادی نیز در این رابطه به دست آمده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *