اوباما کلینتون را مجبور کرد تا نتیجه انتخابات را بپذیرد

5:00 - 10 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۰۲۷
روزنامه ایندیپندنت در مطلبی فاش کرد که هیلاری کلینتون و معاونانش در شب انتخابات از پیروزی دونالد ترامپ چنان بهت زده شده بودند که قصد پذیرش شکست را نداشتند.
اوباما هیلاری کلینتون را مجبور کرد تا نتیجه انتخابات را بپذیردبه گزارش گروه بین‌الملل ، روزنامه ایندیپندنت در مطلبی نوشت: نتیجه لحظه به لحظه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شب انتخابات  کارزار انتخاباتی «هیلاری کلینتون» را در چنان سرددرگمی و هرج و مرجی فرو برده بود که قصد پذیرش نتیجه انتخابات را نداشتند اما در نهایت باراک اوباما از «هیلاری کلینتون» خواست که شکست را بپذیرد.

«ایندیپندنت می نویسد: شکست در ایالت های مهمی چون «میشیگان»، « ویسکانسین»، و «پنسیلوانیا» برای حزب دموکرات چنان سنگین بود که اعضای آن نمی توانستند این شکست را بپذیردند.

گزارش ایندیپندیت برای نشان دادن سردگمی و ناهماهنگی در کارزار انتخاباتی «هیلاری کلینتون» می افزاید: درست لحظاتی پس از آنکه «هیلاری» پیروزی دونالد ترامپ را به وی تبریک گفت، «جان پودستا» مدیر انتخاباتی وی در جمع هواداران «هیلاری کلینتون» گفت: شمارش آرا هنوز به اتمام نرسیده است و باید منتظر باشیم تا همه آرا شمارش شود، در برخی از ایالت ها نتایج بسیار نزدیک به هم است، بنابراین امشب نمی توانیم چیزی بیشتری درباره نتیجه این انتخابات بگوییم.

«ایندیپندنت» همچنین می‌افزاید که کاخ سفید و کارزار انتخاباتی «هیلاری کلینتون» درخصوص درخواست بازشماری آرا باهم توافق ندارند.

کارزار انتخاباتی «هیلاری» از طرح بازشماری «جین استاین» نامزد انتخاباتی «حزب سبزها» در برخی ایالت ها حمایت می کند درحالی که کاخ سفید بر پذیرش نتیجه انتخابات تاکید دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *