سخت گل می‌زنیم و راحت گل می‌خوریم/ سیاه‌جامگان حریف ناشناخته‌ای است

3:00 - 11 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۰۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما در هر بازی موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد ولی روی ساده‌ترین حملات حریف، دروازه‌اش باز می‌شود.
زبیر نیک‌نفس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه وزشی ، در مورد دیدار صنعت نفت آبادان مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: بازی دشواری در هفته دوازدهم مقابل سیاه‌جامگان داریم و با توجه به شکست سنگین در بازی قبل مقابل ذوب‌آهن، برای جبران مافات و بازگشت به شرایط خوب‌مان به میدان می‌رویم و قطعاً هدفمان مثل تمام بازی‌ها، کسب هر 3 امتیاز است.

وی افزود: البته سیاه‌جامگان با توجه به تحولات اخیر خود تیم دگرگون شده‌ای است و تا حدودی برای حریفان ناشناخته است. مطمئنم آنها هم برای 3 امتیاز مقابل ما قرار خواهند گرفت و این موضوع باعث می‌شود بازی سخت و البته جذابی را شاهد باشیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان در مورد نتایج ضعیف 2 هفته اخیر تیمش خاطرنشان کرد: ما در هر بازی موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان خلق می‌کنیم اما با بدشانسی یا بی‌دقتی آنها را از دست می‌دهیم و در عوض گل‌های راحتی می‌خوریم. برای مثال مقابل ذوب‌آهن، ما همه کار کردیم جز گلزنی اما تیم حریف روی ضد حملات توانست به گل برسد.

نیک‌نفس در پایان گفت: ما مقابل سیاه‌جامگان فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم تا دل هوادارانی که اکنون از ما رضایت ندارند را به دست بیاویم. به خوبی می‌دانیم با از دست دادن امتیاز در این دیدار، کار ما در ادامه رقابت‌های لیگ برتر سخت خواهد شد چون فاصله امتیازی بسیار کم است و یک لغزش، تیم‌ها را با خطر مواجه می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *