اعضای هیئت تحقیق و تفحص از صنعت بیمه سه‌شنبه معرفی می‌شوند

15:16 - 30 تير 1393
کد خبر: ۱۳۳۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تعیین اعضای هیئت طرح تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور در جلسه آتی این کمیسیون خبر داد و گفت: در مرحله نهایی انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از صنعت بیمه قرار داریم و امیدواریم این افراد در جلسه روز سه شنبه کمیسیون اقتصادی معرفی شوند.

: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تعیین اعضای هیئت طرح تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور در جلسه آتی این کمیسیون خبر داد و گفت: در مرحله نهایی انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از صنعت بیمه قرار داریم و امیدواریم این افراد در جلسه روز سه شنبه کمیسیون اقتصادی معرفی شوند.

محمد علیپور در گفت و گو با در خصوص اجرای طرح تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور که روز گذشته با 169 رأی موافق، 13 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 214 نماینده حاضر مورد موافقت قرار گرفت، افزود: این طرح باید در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مطرح شده و هیئت رئیسه و اعضای آن از سوی این کمیسیون تعیین شوند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا موضوع تعیین اعضا و هیئت رئیسه این طرح تحقیق و تفحص در جلسه روز سه شنبه کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح خواهد شد، گفت: باید ببینیم که تا جلسه روز سه شنبه کمیسیون اقتصادی، این طرح به دست اعضای کمیسیون می رسد یا خیر؟ در این صورت تا فردا اعضا و هیئت طرح تحقق و تفحص از صنعت بیمه کشور مشخص خواهند شد.

به گزارش میزان، سئوال اصلی تحقیق و تفحص در این طرح به وَضعیت مالی و نظارتی صنعت بیمه کشور اشاره دارد و سؤال فرعی آن مربوط به چگونگی وضعیت صورت های مالی شرکت‌های بیمه دولتی و غیردولتی در جهت رعایت قوانین بیمه، نحوه رعایت ضوابط و مقررات بیمه مرکزی جهت نظارت بر بیمه های دولتی و خصوصی و دلایل ارائه نشدن گزارش مرتبط با تخلفات مالی در بیمه ایران از محورهای تفحص صنعت بیمه کشور خواهد بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *