رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ادامه پیشروی نیروهای ارتش عراق در مناطق مهم موصل

17:21 - 09 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۱۳۹
فرمانده نیروهای ویژه عراق اعلام کرده است که نیروهای تحت فرماندهی وی موفق شده اند پیشروی قابل توجهی را در منطقه الظهور انجام دهند و کنترل حدود 60 درصد از این منطقه را به دست بگیرند.
پیشروی نیروهای ارتش عراق در نواحی اطراف موصل
به گزارش گروه بنی الملل به نقل از ای.بی.سی، حیدر الفحیل فرمانده نیروهای ویژه عراق اعلام کرده است که نیروهای تحت فرماندهی وی موفق شده اند پیشروی قابل توجهی را در منطقه الظهور انجام دهند و کنترل حدود 60 درصد از این منطقه را به دست بگیرند.

وی در ادامه سخنان خود افزود، پیش از ورود نیروها به مناطق تحت اشغال تروریست ها، جنگنده ها در عملیات هوایی خود موفق به منهدم کردن خودروها و مواضع بمب گذاری شده در منطقه ظهور شدند.

این مقام نظامی در ادامه افزود که نیروهای تحت فرمان وی موفق به ورود به منطقه مصارف شدند و تروریست ها را از این مناطق نیز بیرون راندند.

عملیات آزادسازی موصل از تاریخ 17 اکتبر آغاز شده است و گروه های مختلف در عراق، ارتش را در این عملیات همراهی کرده و از محورهای گوناگون به سمت مرکز موصل در حال پیشروی هستند.

روز یكشنبه نیز اعلام شده که نیروهای عراقی 10 محله و روستای موصل را آزاد كردند.

همچنین آخرین گزارش ها از آزادسازی روستای استراتژیک «کنعوص» و روستای «شیاله» در ساحل غربی رود دجله در منطقه «شرقاط» در حومه جنوبی شهر موصل خبر می دهند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *