یازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی ایران اسفندماه برگزار می شود

21:20 - 10 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۱۴۴
رئیس پژوهشکده آموزش از دور دانشگاه پیام نور، گفت: یازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی ایران اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
به گزارش گروه جامعه ، بهمن زندی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور بیش از 250 استاد تمام و دانشیار و حدود 1200 استادیار در رشته های مختلف دارد که در زمینه آموزش حضوری و الکترونیکی فعالیت دارند.

وی با اشاره به وجود فضاهای آموزشی اعم از هزاران کلاس، آزمایشگاه و لابراتوار از یک سو و وجود سامانه مجهز آموزش الکترونیکی و آزمون های آنلاین از سوی دیگر، تکیه صرف به آموزش های الکترونیکی یا حضوری را اندیشه ای غیر منطقی دانست و رویکرد آموزش ترکیبی را بهترین گزینه برای نظام آموزشی دانشگاه اعلام کرد . 

رئیس پژوهشکده آموزش از دور رویکرد یادگیری ترکیبی را هماهنگ با فلسفه وجودی دانشگاه های باز و استفاده همزمان از امکانات آموزش الکترونیکی و آموزش حضوری معرفی کرد.

وی افزود: انتخاب رویکرد ترکیبی هم اکنون یک انتخاب جهانی است و امروزه یادگیری ترکیبی، دانشگاه های سنتی و دانشگاه های باز و از راه دور را به هم نزدیک کرده و همگی سعی دارند با یادگیری از اصول این رویکرد به بالابردن کیفیت آموزش کمک کنند.

دبیر یازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی ایران از تمامی استادان و پژوهشگران حوزه های تعلیم و تربیت، روانشناسی، جامعه شناسی، زبان شناسی، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم اطلاعات و دانش شناسی، علوم رایانه، علوم مهندسی، علوم پزشکی ، آموزش زبان فارسی و زبان های خارجی و دیگر علومی که به نوعی به آموزش از دور و یادگیری الکترونیکی مرتبط هستند، دعوت کرد که با ارسال مقالات و شرکت در کنفرانس یاد شده بر غنای ادبیات علمی یادگیری الکترونیکی و یادگیری ترکیبی بیفزایند.


انتهای پیام////



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *