اجرای ۳۲۳ رویداد ایده تاب در دانشگاه علمی کاربردی

5:40 - 11 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۲۰۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ۳۲۳ رویداد ایده تاب(تبدیل ایده به محصول مبتنی بر کارآفرینی) در ۱۲۰ مرکز آموزشی این دانشگاه برگزار می شود.
به گزارش گروه جامعه ، امید بزرگ حداد گفت: رویدادهای ایده تاب(تبدیل ایده به محصول مبتنی بر کارآفرینی) در ۱۲۰ مرکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی و در ۲۱ استان کشور از ۲۶ آبان ماه آغاز شده و تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری این رویداد به گونه‌ای طراحی شد که علاوه بر پوشش سرفصل درس تئوری کارآفرینی، مخاطبان بتوانند با گذراندن کارگاه‌های آموزشی با راهکار تبدیل ایده به محصول و شروع پروسه تجاری‌سازی به صورت عملیاتی و کاربردی آشنا شوند.

معاون پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: در این رویداد کارگاه های آموزشی با محوریت خلق ایده، نوآوری و موفقیت، فرصت های کارآفرینانه، بازاریابی، تحلیل بازار و برندسازی، آشنایی با انواع کسب و کار، شناخت بازار و شیوه کسب و کار الکترونیکی برگزار می شود.

برزگ حداد خاطرنشان کرد: سامانه‌ای متمرکز به نام رویداد ایده‌تاب به نشانی http://karafarini.uast.ac.ir توسط معاونت پژوهشی این دانشگاه طراحی شده که علاوه بر پایش اطلاعات، برای شرکت‌کنندگان‌ این رویدادها گواهینامه معتبر صادر می کند.

وی بر حمایت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی در اجرای برنامه‌های کارآفرینی در مراکز آموزشی این دانشگاه تاکید کرد.

رویداد ایده‌تاب یک برنامه چهار روزه با اهدافی مانند ترویج فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی، تقویت توان ارائه ایده‌های خوب و شکستن سد محافظه‌کاری در خلاقیت، توسعه نقش دانشگاه علمی کاربردی به ‌عنوان حامی دانشجویان خلاق و فناور کشور، ایجاد فرصت شکل گیری کسب ‌وکارهای نوپای قابل اجرا با لحاظ کردن بخش داوری تخصصی و اقتصادی، تبدیل ایده به ثروت با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی است.

//



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *