دهکده مهارت آموزی برای جوانان محله های مرکزی شهر تهران دایر خواهد شد

22:40 - 10 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۲۱۷
از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 دهکده مهارت آموزی در بخش مرکزی شهر تهران راه اندازی خواهد شد.
به گزارش گروه جامعه ، عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه در تشریح خبر ایجاد دهکده مهارت آموزی برای جوانان جویای کار ضمن بیان اهمیت  فرا گیری یک حرفه برای هر جوان گفت: در نظر داریم با توانمند سازی جوانان و آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به آنان؛ زمینه فرصت های شغلی و مهارت های مورد نیاز را فراهم کنیم.

به گفته طباطبایی این طرح  با همکاری اداره کل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اجرا خواهد شد و طی آن یکی از بوستان‌های اصلی منطقه به‌عنوان مرکز اصلی دهکده و‌سراهای محله به‌عنوان مراکز فرعی، همزمان خدمات مربوط به مهارت‌آموزی کسب و کار را به شهروندان ارائه می کنند. طبق برنامه‌ریزی در این دهکده کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف، برگزار و برای شرکت‌کنندگان گواهی نامه معتبر صادر می‌شود.

وی افزود: از تمام افرادی که زیر نظر مراکز فنی و حرفه‌ای آموزش‌های استاندارد دیده‌اند و نخبگان کارآفرین و مشاوران کسب و کار دعوت می‌کنیم که با حضور در دهکده مهارت‌آموزی منطقه11 در زمینه مشاوره و ایده‌ یابی به علاقه‌مندان و افراد جویای کار کمک کنند.

طباطبایی ابراز امیدواری کرد که با ایجاد مراکزی مانند دهکده مهارت‌آموزی بتوان در شناسایی فرصت‌های شغلی و کسب مهارت‌های حرفه‌ای به شهروندان منطقه کمک کرد تا بتوانند با شرایط مناسب‌تری در رشته مورد علاقه خود وارد بازار کار شوند.

به زودی زمان و مکان ثبت نام از علاقمندان و شماره های تماس برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق روابط عمومی شهرداری منطقه 11  اعلام خواهد شد.



برچسب ها: تهران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *