رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

غربی‌ها می‌خواهند ما را خلع سلاح کنند

18:10 - 10 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۲۵۴
یادواره شهدای روستای علیشار با عنوان فرشتگان خاکی 3 در حسینیه چهارده معصوم (ع) علیشاری‌های مقیم ساوه با حضور برخی از مسئولان ساوه و زرندیه برگزار شد.
غربی‌ها می‌خواهند ما را خلع سلاح کنند
به گزارش گروه سیاسی ، حجت الاسلام علی اکبر رشاد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز در یادواره شهدای روستای علیشار با اشاره به اینکه ما تا ابد مدیون شهدا هستیم، گفت: گرامیداشت شهدا، جلوه تداوم انقلاب است و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید هرچه باشکوه‌تر این یادواره‌ها برگزار شود.

رشاد اظهار کرد: جهاد یکی از اصول اساسی اسلام و حیات جامعه در گرو آن است.

وی با اشاره به اینکه ریختن خون در راه اسلام باید با حساب و از روی مبانی دینی باشد، افزود: زمانی که دین برای حیات نیاز به خون دادن داشته باشد حتماً باید خون خود را اهدا کنیم، چرا که این ایثار موجب احیا دین می‌شود.

رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران با بیان اینکه دنیا و به خصوص غربی‌ها می‌خواهند ما را خلع سلاح کنند، ادامه داد: خلع سلاح تنها گرفتن ادوات جنگی، هسته‌ای، هواپیما، موشک یا ارتش نیست، بلکه سست کردن عقیده و روحیه، متلاشی کردن بنیان خانواده و... هم نوعی خلع سلاح است.

بازرس ویژه ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز ضمن خاطره‌گویی از 8 سال دفاع مقدس، گفت: ما باید وصیت‌نامه شهدا را بخوانیم و به آن عمل کنیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی حمیدی‌نیا بیان کرد: متأسفانه امروز در کشور ما برخی از مسئولان بصیرت ندارند و راه را گم کرده‌اند.

اجرای دکلمه توسط کودک خردسال نوه دو شهید به نام‌های عبدالله صدرخانلو و محراب شیخلر و همچنین پخش کلیپ با موضوع شهدای روستای علیشار از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *