فیلم های پایان هفته شبکه سه سیما/ "دور دنیا در هشتاد روز" روی آنتن می رود

20:00 - 10 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۳۴۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
شبکه سه سیما برای پایان هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی را تدارک دیده که جزئیات آن ها را در متن زیر می خوانید.
به گزارش گروه فرهنگی ، فیلم های سینمایی و تلویزیونی "بی نظمی" ،"خانم دابت فایر" ، "27 متر بر ثانیه زیر برف"، "تو این خونه چه خبره؟"، "پسر شماره 7" و "دور دنیا در هشتاد روز"، از 10 تا 12 آذر طبق زمان های اعلام شده  روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد . 

*فیلم سینمایی  "بی نظمیChaos 2"  به کارگردانی تونی گیلیو  ، چهارشنبه 10 آذر ساعت  19:00 از شبکه سه سیما پخش می شود .

در این فیلم تلویزیونی بازیگرانی چون ریان فیلیپ ،   وسلی اسنیپز، جیسون استاتام  به ایفای نقش می‌پردازند و داستان سرقت وگروگانگيری دريک بانک با شگردی خاص به طوری که پليس نمی تواند ردی از آن پيدا کند و ...

این فیلم تولید سال  2005 و محصول مشترک  کانادا ، انگلیس  و  آمریکا است .

*فیلم سینمایی "خانم دابت فایر Mrs. Doubtfire"   به کارگردانی  کریس کلمبوس پنجشنبه 11 آذر ساعت 10:45 روانه آنتن شبکه سه خواهد شد. 

این فیلم سینمایی محصول آمریکا در  سال 1998 است که بازیگرانی چون رابین ویلیامز ، سالی فیلد ،پیرس بروسنان درآن نقش آفرینی کرده اند .

در خلاصه داستان  فیلم آمده است: رابين ويليامز از همسرش جدا می شود اما چون علاقه زيادی به فرزندانش دارد تصميم می گيرد پيش اون ها باشد و بهترين راه ، تبديل شدن  به يک پرستار مسن به نام خانم دابت فاير است. همسر رابين تصميم به ازدواج می گيرد و خانم دابت فاير قصد دارد مانع اين تصميم شود و ...

*فیلم سینمایی "27 متر بر ثانیه زیر برف  27 sekundmeter snö" به کارگردانی توبیاس فالک  است که جمعه 12 آذر ساعت 00:00 بامداد روانه آنتن شبکه سه خواهد شد . 

این فیلم محصول 2005 سوئد با ژانر حادثه ای است که بازیگرانی چون جاکوب اریکسون ، آندرس آهی بوم و مای لین هدرول  نقش آفرینی کرده اند . در خلاصه داستان فیلم آمده است : داستان گروهی است که به خاطر بوران و برف به کلبه ای در ارتفاعات پناه می برند. در شب اول اقامت یکی از افراد گروه کشته می شود و حالا همه به دنبال قاتلی هستند که در بین آن ها حضور دارد. این فیلم جنایی و درام در سال 1939 و در بحبوحه جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد.

*فیلم  تلویزیونی "تو این خونه چه خبره؟"  محصول 1393 ایران به کارگردانی  کمال مقدم  است که جمعه 12 آذر  ساعت 10:00 از شبکه سه پخش می شود . 

در خلاصه داستان با بازی عزت ا… رمضانی فر، مهران غفوریان، میرطاهر مظلومی، سوسن پرور، شهربانو موسوی و فرحناز منافی ظاهر  آمده است : ولی و همسرش که به عنوان سرايدار يک خانه قديمی در آنجا زندگی می کنند ، برای مدت طولانی از صاحب خانه خبری دريافت نمی کنند. براي امرار معاش مجبور به اجاره دادن اتاق های خانه به سه خانواده می شوند. بعداز مدتی متوجه می شوند که شهرداری براي بهينه سازی نياز به سند آن خانه دارد. او تصميم می گيرد  سند خانه را جعل کند اما ...

*فیلم سینمایی "پسر شماره 7 BOY 7"  به کارگردانی لارنس بِلاک ، محصول هلند  در سال  2015
  است که جمعه 12 آذر ساعت 14:30  روانه آنتن شبکه سه خواهد شد . 

 بازیگران این فیلم سینمایی ماتیژ وان ساند باخوی ِزن  و  ِالاجون  هنرارد هستند .  

  این فیلم داستان سم پسر جوانی است که در یک ایستگاه مترو به هوش می اید و متوجه می شود که عده ای دنبال او هستند و وی هیچ حافظه و خاطره ای از گذشته ندارد.دختری به نام لارا به کمک می کند تا از دست مامورین پلیس فرار کند و وی رابه مکانی امن می برد. در آنجا سم دفترچه خاطراتی را مرور و می کند که باعث می شود تا هویت خود را به یاد بیاورد و ...

*فیلم سینمایی "دور دنیا در هشتاد روز Around the World in 80 Days"، محصول آمریکا در سال 2004 به کارگردانی فرانک کوراچی است که جمعه 12 آذر ساعت 19:30 روانه آنتن شبکه سه خواهد شد . 

بازیگران این فیلم سینمایی جکی چان ، فرانک  کوراچی ، استیو کوگان وآرنولد شوارتزینگر می باشند .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *