نصراله رادش از "روزگار جوانی" تا "در حاشیه" + عکس

9:08 - 12 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۴۱۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در گزارشی که به مناسبت تولد نصراله رادش تهیه کرده ایم، به فعالیت های هنری این بازیگر پیشکسوت، از سریال "روزگار جوانی" تا مجموعه "در حاشیه" نگاهی داشته ایم.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نصر اله رادش بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما در دوازدهمین روز از آذرماه سال 1345 در آبان متولد شد.

نصراله رادش از

این هنرمند که این روزها حضورش در عرصه تصویر کمرنگ شده، با بازی در مجموعه «پرواز ۵۷» به کارگردانی «مهران مدیری» به تلویزیون آمد.

"پنچری"، "پرواز 57"، "ساعت خوش"، "سال خوش"، "روزگار جوانی"، "زیر آسمان شهر"، "باغ مظفر"، "مرد هزار چهره"، "مهمانان ویژه"، "مسافران" و "در حاشیه" از جمله مجموعه های تلویزیونی است که در کارنامه هنری رادش به چشم می خورد.

نصراله رادش از

رادش سال 1388 با ایفای نقش در سریال شبانه شبکه سه سما با عنوان "مسافران" به کارگردانی رامبد جوان بار دیگر حضورش را در عرصه تصویر، نزد مخاطب تثبیت کرد به ویژه که نقش او در این سریال طنز، نسبت به سایر نقش هایی که تا به حال از دو دیده بودیم، متفاوت تر بود. 

این هنرمند اهل جنوب کشورمان، در سریال "مسافران" با رامبد جوان، سحر دولتشاهی، شقایق دهقان، محمد حسن معجونی و شقایق دهقان همبازی بود.

نصراله رادش از

پیش از مجموعه تلویزیونی "دورهمی" که مدیری هم اکنون آن را روی آنتن شبکه نسیم دارد، سریال "در حاشیه" جدیدترین ساخته طنز این هنرمند توانا محسوب می شد که نصراله رادش نیز در این اثر تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته بود.

این بازیگر اهل آبادان در سریال "در حاشیه" با هنرمندانی همچون سید جواد رضویان، سیامک انصاری، سروش جمشیدی، سپند امیرسلیمانی و فلامک جنیدی همبازی بود. امیر مهدی ژوله و خشایار الوند نیز سرپرست نویسندگان سریال "در حاشیه" به کارگردانی مهران مدیری بودند.

نصراله رادش از

"گنج مظفر"، "شوخی کردم" و "عطسه" از جمله آثار نمایشی است که رادش با ایفای نقش در آن ها در شبکه نمایش خانگی نیز حضور پیدا کرده است.


برچسب ها: مهران مدیری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *