مرگ راننده امداد خودرو در تصادف تهرانسر

15:15 - 11 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۵۶۴
برخورد شبانه دو دستگاه خودرو در تهرانسر، مرگ یک شهروند جوان را به دنبال داشت.
مرگ راننده امداد خودرو در تصادف تهرانسربه گزارش گروه جامعه ،پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 104 به همراه گروه امداد و نجات 7 را ساعت 22:49 شب گذشته به تهرانسر، بلوار گلها اعزام کرد.

حسن سیفی معاون منطقه چهار عملیات که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده بود، در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید با پنج نفر سرنشین مرد و یک دستگاه خودرو وانت نیسان امداد خودرو مربوط به بخش خصوصی با دو نفر سرنشین مرد به دلیل نامشخصی با یکدیگر برخورد کرده و متوقف شده بودند.

وی افزود: دو نفر از سرنشینان خودرو سواری پراید قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده و سه نفر سرنشین در خودرو پراید و دو نفر سرنشین در خودرو وانت گرفتار شده بودند که نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از نصب علائم هشدار در مسیر و قطع جریان برق هر دو خودرو، همزمان عملیات رهاسازی افراد گرفتار شده را آغاز کردند.

این معاون منطقه تصریح کرد: آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی قسمتی از بدنه هر دو خودرو را برش دادند و هر پنج نفر سرنشین را از خودرو خارج کرده و به همراه دو نفر سرنشین دیگر تحویل امدادگران اورژانس دادند.

سیفی اضافه کرد: متأسفانه پس از معاینات اولیه مشخص شد یکی از سرنشینان خودرو وانت نیسان که یک مرد 30 ساله بود براثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است و شش نفر سرنشین دیگر که دچار مصدومیت شده بودند با خودرو اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است؛ نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به کارشناسان پلیس راهور برای بررسی علت، مأموریت خود را به پایان رساندند.
انتهای پیام/

برچسب ها: تصادف آتش نشانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *