رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ارائه آموزش پیشگیری‌های رشد مدار به 400 نفر از اولیاء

13:39 - 11 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۶۲۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
حجت الاسلام والمسلمین مظفری از ارائه آموزش پیشگیری های رشد مدار به بیش از 400 نفر از اولیاء دانش آموزان خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خراسان رضوی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از ارائه آموزش پیشگیری های رشد مدار به بیش از 400 تن از اولیاء دانش آموزان خبر داد.

این مقام قضایی با تشریح بخشی از اقدامات مجموعه قضایی استان در حوزه خانواده گفت: تحکیم بنیان خانواده و تربیت صحیح فرزندان از طریق آموزش و کسب مهارتهای زندگی یکی از اصول مترقی و ارزشمند جوامع اسلامی است، به گونه ای که این اصل مهم در قوانین جمهوری اسلامی ایران که برگفته از مبانی فقهی و شرعی است از جایگاه خاصی برخوردار است و مطابق با اهداف مندرج در سند چشم انداز 20 ساله نظام، ایران 1404؛ جامعه ای خواهد بود که درآن تقویت نهاد خانواده محقق شده باشد.

وی افزود: قدر مسلم آنچه در مرکز و کانون نهاد خانواده، قرار داشته و توجه و سرمایه گذاری در آن، مبین و تضمین کننده خانواده سالم و متعاقباً جامعه سالم و پایدار و با کمترین چالش ها در حوزه جرایم و آسیب های اجتماعی خواهد بود؛ سرمایه گذاری و آموزش صحیح والدین و فرزندان در پرتو تعاملات و ارتباطات صحیح بین آنها می باشد. چرا که بدون داشتن فرزند سالم، امید به داشتن خانواده و جامعه سالم غیرممکن است.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری خاطر نشان کرد: در همین راستا و در جهت تحقق اهداف دو برنامه تکلیفی و ابلاغی سال 95 از معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه مبنی بر برگزاری 20 دوره آموزش پیشگیری رشد مدار جهت فرهنگیان استان و برگزاری 20 دوره آموزش پیشگیری رشد مدار جهت 400 نفر از اولیاء و مربیان مدارس استان، بحمدالله دادگستری استان خراسان رضوی توانسته است تحقق بیش از 300 برابر برنامه ابلاغی فوق الاشعار را رقم بزند.

وی اضافه کرد: اقدام مذکور در نوع خود بی نظیر و در نتیجه پیگیریهای مستمر و تعاملات ارزنده و استفاده از ظرفیت های برون سازمانی بوده است که همراهی اداره کل آموزش و پرورش استان از این حیث نیز در خور تقدیر است و می تواند تجربه ای موفق برای سایر استانها باشد.

 





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *