دست‌نشان: به خاطر مردم آبادان می‌خواهیم پیروز شویم/ بعد از هر تعطیلی باختیم!

14:57 - 11 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۶۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به خاطر مردم آبادان همه تلاش خود را برای پیروزی و نمایش بازی خوب انجام خواهیم داد.
به گزارش گروه ورزشی ، نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: خوشحالیم از اینکه بار دیگر در مشهد کنار همبازیان گذشته کنار تیم سیاه‌جامگان و همچنین خداداد عزیزی هستم و فکر می‌کنم هر دو تیم برای بهبود کیفیت خود مجبور به ایفای بازی تهاجمی برای رسیدن به شرایط بهتر هستند.

وی افزود: تیم سیاه‌جامگان با توجه به مشکلاتی که از اول فصل داشته در جایگاه اصلی خود در جدول نیست. ما در بازی گذشته شکست بدی را متحمل شدیم ولی به خاطر مردم آبادان همه تلاش خود را برای پیروزی و نمایش بازی خوب انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد مصدومان و محرومان تیمش بیان کرد: محمد شادکام و حکیم نصاری از بازیکنان با کیفیتمان را در این بازی نخواهیم داشت.

دست‌نشان همچنین در رابطه با تزلزل تیم در هفته‌های اخیر گفت: وقفه‌های زیاد بین مسابقات برای بازیکنان جوان سخت است و با توجه به تیم جوانی که ما داریم اثرات بدی را روی تیم ما گذاشت هر چند این تعطیلی‌ها مثمرثمر و واجب برای تیم ملی بوده و من باید شرایط تیمی را به طوری پیش می‌بردم که بچه‌ها دچار مشکل نشود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در تعطیلات اول در آبادان و در تعطیلات دوم به تهران رفتیم که باعث شد ما مقابل پیکان میلاد جهانی را به دلیل مصدومیت از دست بدهیم و این مشکلات برای تیمی که تازه به لیگ آمده سخت است و همچنین به تیم‌های دیگر برای آماده شدن کمک کرد. علیرغم نتیجه‌گیری در هفته‌های اول که بر مبنای شانس است معمولاً و بعد از هر بار تعطیلی ما یک شرایط مشابه رو تجربه می‌کنیم و بعد هر تعطیلی هم یک شکست را متحمل شده‌ایم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *