خرمگاه: متاسفم برای فوتبالی که مربی‌اش آن آقا است/ عارم می‌آید نامش را ببرم

19:28 - 11 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۷۲۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به درگیری‌اش با الهامی گفت: متاسفم برای فوتبالی که مربی‌اش آن آقایی است که عارم می‌آید نامش ببرم.
به گزارش گروه ورزشی ، محمد خرمگاه در مورد درگیری‌اش با ساکت الهامی در دقایق پایانی بازی گفت: فقط می‌توانم بگویم متأسفم، به این خاطر که این آقا که آوردن نامش را برای خود عار می‌دانم از ابتدای مسابقه مدام در حال فحاشی بود و در آخر هم آن شرایط را به وجود آورد.

وی افزود: این آقا از اول بازی به همه فحاشی می‌کرد و وقتی دیدم در حال فحاشی به منصوریان بود به او گفتم چرا به سرمربی ما بی‌احترامی می‌کند. در حین صحبت با او بودم که به یک باره مرا هل داده و مشت پرتاب کرد. در این حال کلی هم فحاشی کرد که من فقط می‌توانم برایش ابراز تأسف کنم.

خرمگاه درباره اینکه چرا با دارابی، سرپرست تیم فوتبال صبا درگیر شد، عنوان کرد: من متوجه شدم که دارابی مدام می‌گوید چرا منصوریان با کمک داور صحبت می‌کند و من هم به او گفتم به این خاطر که مرفاوی مدام در حال صحبت کردن با داور و کمک داور است که او هم دستش را به سمت من پرتاب کرد. من فقط برای این فوتبال متاسفم که مربی‌اش آن آقایی است که واقعا برای خود عار می‌دانم که اسمش را بیاورم. من جا دارد در اینجا از همه اهالی فوتبال بابت آن حرکاتی که کنار زمین انجم دادم، عذرخواهی کنم. واقعاً خوب نیست که یک مربی این حرکات را از خودش نشان دهد.

مربی تیم فوتبال استقلال در این باره خاطرنشان کرد: من بارها به مرفاوی گفته‌ام چرا اجازه می‌دهد چنین انسانی کنارش کار کند. یادتان هست که همین پارسال این آقا چه داستانی با کاظمی به وجود آورد و امروز هم بار دیگر کارهای زشتش را تکرار کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که «از نظر فنی دیدار صبا - استقلال را چطور دیدید؟»، تصریح کرد: بازی‌ را که من خوب ندیدم و تمرکز لازم را نداشتم. تا زمانی که فیلم مسابقه را نبینم نمی‌توانم صحبت‌های فنی در مورد این مسابقه داشته باشم، اما خدا را شکر می‌کنم که این بازی را بردیم و من همان‌طور که هفته پیش تساوی مقابل گسترش را برای تیمم باخت می‌دانستم و از این بابت عذرخواهی کردم، این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *