گسترش شبکه‌های حمل و نقل با کشورهای همسایه

22:00 - 12 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۸۶۹
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر که حجم حمل و نقل هوایی در طول فعالیت دولت تدبیر و امید به میزان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است گفت: تلاش می‌شود با افزایش ارتباط و اتصال شبکه‌های حمل و نقل با کشورهای همسایه و گسترش محورهای ارتباطی سهم تجارت ایران در عرصه‌های بین‌المللی از نظر کمی و کیفی توسعه یابد.
گسترش شبکه‌های حمل و نقل با کشورهای همسایهبه گزارش گروه اقتصاد ، عباس آخوندی اظهار کرد: توسعه ناوگان حمل و نقل مهمترین رویکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت تدییر و امید است که به موفقیت‌های خوبی نیز در این بخش دست یافته‌ایم.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با افزایش ارتباط و اتصال شبکه‌های حمل و نقل با کشورهای همسایه و گسترش محورهای ارتباطی سهم تجارت ایران در عرصه های بین المللی از نظر کمی و کیفی توسعه یابد.

وزیر راه و شهرسازی اتصال شبکه حمل و نقل از خلیج فارس تا چین را اقدامهای مهم در دست انجام اعلام و بیان کرد: میزان حمل و نقل بار از طریق شهرستان خواف در خراسان رضوی به افغانستان از ۲ میلیون تن در هشت ماه پارسال به ۲.۷ میلیون تن در مدت مشابه امسال افزایش یافت.

وی گفت: با وجود وضعیت سخت اقتصادی کشور با تامین اعتبار لازم طرحهای عمرانی در بخش حمل و نقل و راه و شهرسازی در سطح ملی با قوت در حال اجرا است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *