رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایمان در هجرت تجلی می یابد

3:50 - 13 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۸۹۹
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به جایگاه مهم هجرت اشاره کردو گفت: ایمان در هجرت تجلی می یابد و باعث می شود انسان مومن برای برون رفت از مشکلات و چالش ها حرکت کرده و موانع را رفع کند.
ایمان در هجرت تجلی می یابد

به گزارش گروه سیاسی ، حجت الاسلام سید رضا تقوی شامگاه پنجشنبه در مراسم کنگره سراسری هجرت پیامبر اعظم (ص) در خرمدره، افزود: از نگاه دین اسلام هجرت از معیار فضیلت انسان محسوب می شود و در دین اسلام همواره بر اصل مهم و تاثیرگذار هجرت توصیه شده و قرآن کریم نیز بارها در آیات مختلف به این اصل مهم تاکید کرده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به جایگاه مهم هجرت اشاره کردو یاد آورشد: ایمان در هجرت تجلی  می یابد و باعث می شود انسان مومن برای برون رفت از مشکلات و چالش ها حرکت کرده و موانع را رفع کند و این جایگاه والای هجرت پیامبر اکرم (ص) را نشان می دهد.

تقوی تاکید کرد: تشکیل حکومت اسلامی و ترویج  آن به برکت هجرت بوده و در این میان پیروزی  انقلاب اسلامی پرتوی از این هجرت است.

وی با بیان اینکه هجرت زمینه جهاد و حرکت و بالندگی انسان در مسیر الی الله است، گفت:  باید سیره و رفتار اهل بیت(ع) در زندگی تقویت شود و این سیره را در جامعه ترویج بدهیم.

 رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد: ربیع الاول، ماه سرور و شادی اهل بیت است و باید این مهم به شادی و سرور برگزار شودچرا که هجرت پیامبر در قرآن جایگاه بسیار والایی دارد.

تقوی افزود: شیعیان بعد از ماه محرم و صفر که ماه عزاداری بود برای میلاد پیامبر  اکرم (ص) شادی کنند و این ماه را بسیار عزیز و گرامی برگزار کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *