دستگاه اتوآنالایزر شیمی در بیمارستان شهید مظفری زندان مرکزی شیراز راه اندازی شد

2:30 - 13 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۹۵۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دستگاه اتوآنالایزر شیمی با حضور سیدحشمت اله حیات الغیب مدیرکل زندان‌های فارس، مسئولین ستادی و مدیر زندان مرکزی شیراز در آزمایشگاه بیمارستان شهید مظفری زندان راه اندازی شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها، دستگاه اتوآنالایزر شیمی با حضور سیدحشمت اله حیات الغیب مدیرکل زندان‌های فارس، مسئولین ستادی و مدیر زندان مرکزی شیراز در آزمایشگاه بیمارستان شهید مظفری زندان راه اندازی شد.

دستگاه CST 240 با برند DIRUI دستگاه تمام اتوماتیکی است که جهت انجام آزمایشات بیو شیمی از قبیل قند خون، چربی خون، آزمایشات کامل کبد، تری گلسرید، کلسترول، اسید اوریک، هموگلوبینAIC ،کلسیم، فسفر و دیگر پارامترهای شیمی بدن استفاده می شود.

این دستگاه با سرعت بالا و دقت بسیار خوب که توسط کاربر برای دستگاه تعریف می شود می تواند آزمایشات مورد نظر را انجام دهد.

این دستگاه می تواند با تمام انواع محلولهای موجود در بازار آزمایشات را انجام دهد و در حال حاضر یکی از دستگاههای مطرح در بازار جهانی است.

شایان ذکر است دستگاه اتوآنالایزر شیمی در آزمایشگاه بیمارستان شهید مظفری زندان مرکزی راه اندازی شد و پیش از این آزمایشات به صورت دستی انجام می گردید و با راه اندازی این دستگاه سرعت عمل و تنوع آزمایشات بیشتر شده و در تشخیص بیماری زندانیان و جلوگیری از اعزام آنان به مراکز درمانی کمک خوبی شده است.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *