رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حمایت ازتولیدات داخلی نقش موثری در شکوفایی اقتصادی خواهد داشت

5:00 - 13 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۰۹۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
محسن نیک ورز گفت: توجه به حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از عرضه محصولات و کالاهای قاچاق نقش موثری در شکوفای اقتصادی و ایجاد اشتغال خواهد داشت .
 محسن نیک ورز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در گفت و گو باخبرنگار گروه حقوقی و قضایی بیان کرد: توجه به حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از عرضه محصولات و کالاهای قاچاق نقش موثری در شکوفای اقتصادی و ایجاد اشتغال خواهد داشت .

وی افزود: نقش  اصناف در پیشگیری از جرائم موثر و مهم است و بسیاری از جرایم با آموزش متصدیان واحدهای صنفی قابل پیشگیری است . 

نیک ورز با اشاره به وجهه اجتماعی اصناف و بازاریان و نقش پررنگشان درپیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس وپس از آن، همکاری اصناف را در بحث پیشگیری از جرایم مهم ارزیابی کرد و گفت: روسای اتحادیه ها اجازه ندهند برخی اشخاص ناپخته و جاهل خدشه به وجهه بازاریان وارد نمایند . 

 وی بخشی از شخصیت و روح هر شهر را اصناف آن دانست و افزود:  مردم راه اندازی یک صنف و فعالیت آن را در منظر عام به معنای طی کردن روال قانونی و اخذ مجوزات لازم می دانند و بر همین اساس به اصناف اطمینان دارند.

نیک ورز اظهارکرد: به همین دلیل مسئولیت اتحادیه ها در شناسایی و برخورد با واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب به ویژه واحدهای صنفی که با سلامت وامنیت مردم سروکار دارند بسیار مهم و غیر قابل اغماض است . 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *