طرف مقابل نشان داد که جز "دبه کردن" و "دغل بازی" کاری بلد نیست

12:36 - 13 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۱۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
محمدحسن آصفری گفت: در مسیر اجرای برجام طرف مقابل نشان داد که به جز دبه کردن و دغل بازی، کاری بلد نیست و نباید انتظارخاصی از آن داشت.
طرف مقابل نشان داد که جز
محمد حسن آصفری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، در واکنش به تمدید 10 ساله تحریم های ایران در مجلس سنا با توجه به احتمال بالای امضای اوباما بر این تحریم ها، با اشاره به پیش بینی مقام معظم رهبری در خصوص شرایط فعلی و خوشبین نبودن ایشان به مذاکرات اظهار کرد: امروز این فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده بودند "غربی ها علی الخصوص آمریکا غیرقابل اعتماد هستند" به همگان ثابت شده است؛ امروز به دنیا ثابت شده که جمهوری اسلامی ایران اهل گفتگو و گفتمان است و به دنبال سلاح هسته ای نیست.

وی با بیان اینکه در جریان اجرایی شدن برجام، طرف مقابل نشان داد که به جز دبه کردن و دغل بازی، کاری بلد نیست و نباید انتظارخاصی از آن داشت عنوان کرد: در شرایط فعلی تیم مذاکره کننده ما به ملت ایران پاسخگو باشند که چرا علی رغم تاکیدات منتقدین، به این انتقادات وقعی نهاده نشد.


وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص برخی عجله هایی که در مذاکرات برجام صورت گرفت، گفت: اگر این عجله ها صورت نمی گرفت شاید هزینه های بسیار کمتری از سوی ایران پرداخت می شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *