رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ساخت صفحه جعلی دانشگاه با 7 هزار فالوور/ متهم دستگیر شد

15:00 - 13 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۲۴۸
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسايی طراح 22 ساله صفحه اينستاگرامی به نام يكی از دانشگاه­های شاهرود و معرفی وی به دادسرا خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ سیدمجتبی اشرفی،اظهار داشت: نماینده حقوقی یكی از دانشگاه های شاهرود با حضور در پلیس فتای این شهرستان، از طراح ناشناس یك صفحه مجازی در شبكه اجتماعی "اینستاگرام" اعلام شكایت كرد.
 
وی افزود: متهم با ایجاد این صفحه به نام دانشگاه، ‌در مدت دو سال اخیر بالغ بر هفت هزار نفر را عضو این صفحه اینستاگرامی كرده و این عضوگیری همچنان ادامه دارد.
 
 اشرفی گفت: مدیر این صفحه و متهم اصلی تنها با افرادی كه مورد شناسایی كامل وی بودند، ارتباط خصوصی برقرار می كرد و از همین رو هیچ اطلاعات مشخصی از وی در دست نبود.
 
این مسئول انتظامی به هماهنگی­های لازم قضائی و آغاز تحقیقات فنی و تخصصی كارشناسان پلیس فتا اشاره و تصریح كرد: متهم با دریافت عکس و اطلاعات شخصی دانشجویان و ذخیره آنها در فضای خصوصی اینستاگرام، به دنبال كلاهبرداری و سوء استفاده از این اطلاعات در آینده بود.
 
سرهنگ اشرفی در ادامه از شناسایی كامل متهم كه از دانشجویان همان دانشگاه بود اشاره و اضافه كرد: وی به پلیس فتای شاهرود احضار و مورد بازجویی قرار گرفت.
 
اشرفی از انكار متهم و اظهارات ضد و نقیض وی خبر داد و افزود: این دانشجوی 22 ساله در نهایت با مشاهده اسناد و مدارك مستدل پلیس، لب به اعتراف گشود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از مسدود شدن این صفحه مجازی و تكمیل پرونده و معرفی متهم به دادسرا خبر داد و گفت: عضویت بیش از هفت هزار نفر در این صفحه اینستاگرامی علاوه بر ایجاد زمینه كلاهبرداری و مزاحمت از سوی گردانندگان اصلی آن، فضای نامناسبی ایجاد كرده بود كه به ارتباطات نادرست و غیر اخلاقی اعضاء می انجامید.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *